موشکاف ۲۳ اردیبهشت -شیخ فری مخ‌های نظام رو جمع کرد تا راه چاره‌یی پیدا کنند

موشکاف ۹۸۰۲۲۳
?موشکاف: دوستان سلام. اوضاع جوری شیرتوشیر شده که بندة موشکاف موندم از کجاش بگم. یاد یک ضرب المثل قدیمی افتادم که به اوضاع امروز نظام می خوره. می‌گفت: خر سوار کوزه شد، کوزه رمبید خر شکست!! عظی و شیخ فری برای شل کردن تحریمها خواستن آب کوزة برجام را بخورند، بعد که از طرف اروپا و آمریکا پس گردنی خوردن و کاسه کوزة اولتیماتوم بازی تو سرشون شکست، شیخ فری مخ‌های نظام را جمع کرد تا راه چاره‌یی پیدا کنند گوش کنید:
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
روحانی در دیدار با جمعی از کارگزاران نظام: همه نیروهای انقلاب متحد باشند و دست در دست یکدیگر بدهند/ باید راه‌حل ها را پیدا کنیم و در این زمینه البته مهم است که چه مقدار از راه‌حل‌ها در اختیار دولت قرار دارد.
وقتی از دولت سوال و مطالبه‌ای می‌شود باید از طرف دیگر بررسی شود که دولت چه مقدار در حوزه‌های مورد سوال دارای اختیار بوده است
اگر در خصوص سیاست خارجی، فرهنگ و یا فضای مجازی از دولت سوال و مطالبه‌ای می‌شود، باید ببینیم که دولت چقدر در این حوزه‌ها اختیار دارد. باید در حد توان و در حوزه اختیارات رئیس جمهور از دولت مطالبه داشت.
?موشکاف: ملاحظه فرمودید یه جمله بعد از روضة وحدت تمام مشکلات را شکلات پیچ انداخت گردن عظما. گفت اندازة کوپنم مطالبه داشته باشید. خب دوستان فکر می کنید از تو این جلسه که براهمفکری راه انداخته بود چه دوغی برای نظام هم زده شد؟ از این یکی بشنوید:
سایت حکومتی خبرآنلاین – ۲۲اردیبهشت
اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه با بیان اینکه مشکلات دولت روحانی ناشی از اختیارات کم نیست، تصریح کرد: قانون هم اختیار کامل را به رئیس‌جمهور داده و رئیس‌جمهور همه کاره است. بادامچیان با بیان اینکه اگر معنای اختیار، جدایی از رهبری است این خلاف قانون اساسی و سوگندی است که رئیس‌جمهور مطرح کرده، اینکه ایشان بگوید اختیارات کم است، چطور هرموقع می‌خواهند درخواست برداشت از صندوق توسعه ملی را مطرح می‌کنند و رهبری هم به او اجازه می‌دهد
?موشکاف: ملاحظه فرمودید وسط روضة وحدت و جلسة چه کنم نظام در برخورد با «استکبار» و ناوهای جنگی، دعوای قدیمی کرسی از زیرپای هم کشیدن ادامه داره! حالا تو این بخور بخور افطاری چه فکری برای بحران جنگ و تحریم کردند؟
بازهم خوبه از همین بابا بشنوید:
سایت حکومتی خبرآنلاین – ۲۲اردیبهشت
روحانی می‌توانست چند معضل که با کمک همه قابل حل است را مطرح کند، امّا اینکه هرکس اظهارنظر خودش را مطرح کند و هیچ خروجی خاصی حاصل نشود، امر مثبتی نیست
?موشکاف: به بعله خروجی جلسه دو من دوغ بود یه من کشک! به علاوة پریدن به روحانی! ببینید چطور از خجالت روحانی در اومدن:
سایت حکومتی عصرایران – ۲۲اردیبهشت
آیا روحانی به عنوان کسی که از روزهای ابتدایی انقلاب در این کشور مسؤول بوده، نماینده مجلس بوده، دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده، نمی‌دانست که رییس جمهور در این کشور چه اختیاراتی دارد و چه اختیاراتی ندارد؟
?موشکاف: خب دوستان اینها علامت چیه؟ وسط معرکه اومدن ناوهواپیما بر و ناوگان و ب52 و غیره...، ناله از شرایط فعلی و تحریم نفتی و بانکی و اختیارات... بعدشم این دعواها... معنیش چیه؟ به نظر بندة موشکاف اینها همون صداهای ترق توروق از هم وارفتن نظامه. موافقین رفقا؟ عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: