موشکاف ۲۲خرداد- صد سلام به اونا که دمب اتمی نظام را گذاشتند لای تله جامعه جهانی

موشکاف ۹۸۰۳۲۲


?موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به اونا که دمب اتمی نظام را گذاشتند لای تله جامعه جهانی. همچی که عظمای نفله دیگه نمی تونه حتی فیگور هسته‌یی بگیره. عظی و شیخ فری عقلهاشون را ریختن روی هم گفتند افة خروج از برجام بگیریم بلکه دهشاهی مماشات بماسه. این رو گفتند و بلا گفتند. هر چی هم مم جواد زمخت قسم آیه خورد که در کادر برجام و ماده فلان هستیم کسی گوشش بدهکار نبود. ضربه اول به ملاج نظام فرود اومد.
کنفرانس مطبوعاتی آمانو – ۲۰ خرداد
آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه در نشست شورای حکام اعلام کرد که رژیم ایران سرعت تولید اورانیم غنی شده خود را افزایش داده است. آمانو تصریح کرد: «مشخص نیست رژیم ایران در چه زمانی به سر حد محدودیت خود برای غنی‌سازی اورانیوم خواهد رسید.» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران خواست که همچنان به تعهدات خود در چارچوب برجام وفادار بماند. آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جلسه آژانس گفت: «ما موضوعاتی مورد نگرانی را شناسایی کردیم و از (رژیم) ایران درخواست کردیم که روشن کند. متاسفانه این به مدتی طولانی محقق نشده است. در ۲۰۱۱ من ۱۲زمینه را شناسایی کردم و گفتم ایران لازم است این سوالها را پاسخ دهد ».
?موشکاف: به به بعله. وقتی میگه مدتی طولانی محقق نشده مقصودش هف هشت‌سال قبله که مماشاتچی‌های برجام، این ۱۲زمینه را که آمانو گفت، موقتا درش را گل گرفتن تا معامله جوش بخوره. و حالا دوباره آمانو چماق پی.ام.دی را بلند کرده. یعنی اینکه ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌یی عظما باید بررسی بشه. همون که اون دفعه خاک لویزان شیان را به توبره کشید تا لاپوشانی کنه. اما از اینجا به بعد کدوم خاکی رو به سرش بریزه.
روزنامة حکومتی ابتکار- ۲۰خرداد
گزارش‏ها حاکی از این است که هایکو ماس می‏خواهد به مقامات کشورمان بگوید که برجام از نظر اروپاییان از قاعده «همه یا هیچ» تبعیت می‏کند. به این معنی که ایران اگر بخشی از تعهدات خود را معلق کند به معنای لغو کامل برجام خواهد بود.
گزارش‏ها همچنین گویای آن است که در این صورت، موضع اروپا به ناچار پیوستن به تحریم‏های آمریکا و حتی برقرار ساختن تحریم‏های تازه خواهد بود.
?موشکاف: به به بعله. اینم از آخر عاقبت افه اومدن عظما برای خروج از برجام. یعنی آش نخورده و دهن سوخته. به این میگن وضعیت دوسرطلا. یه تو دهنی از آژانس خورد یه پس گردنی هم از اتحادیة اروپا. عظما خوب میدونه این دوتا ضربه رو در واقع از دست کیا خورده. به بعله همونا که دمب اتمیش را گذاشتند لای تله همچی که رب و ربش اومده جلوی چشش. خب عظی کجاشو دیدی، این هنوز از نتایج سحر است. عزت زیاد

لطفا به اشتراک بگذارید: