موشکاف ۲۶خرداد- سرگاو ولایت تو خمره نفت‌کش‌ها گیر کرده

موشکاف ۹۸۰۳۲۶

?موشکاف: دوستان سلام، عرض به حضور شما سرگاو ولایت تو خمرة نفت‌کش‌ها گیر کرده. عظی فکر کرده بود از نخست وزیر ژاپن با چندتا جفتک پرانی به نفت کش‌ها و فرودگاه‌ها پذیرایی بکنه، طرف حسابها ماستها را کیسه می کنند و دوباره دیگ مماشات رو براش بار میذارن، اما با چنان واکنشی روبرو شد که رب و روبشو یاد کرد.

سایت وزارت دفاع آمریکا – ۲۴خرداد

پاتریک شاناهان سرپرست وزارت دفاع آمریکا: «ما با یک وضعیت بین المللی در خاورمیانه مواجهیم که فقط به آمریکا بر نمیگردد. و تمرکز من و سفیر بولتون و وزیر پمپئو تشکیل اجماع جهانی برای این مشکل بین المللی است».

واشنگتن تایمز – ۲۴ خرداد

«شاناهان پیش از ملاقات با وزیر دفاع پرتغال گفت« زمانی که به این وضعیت نگاه می کنیم که ۱۵درصد نفت جهان از تنگه هرمز جریان دارد»، «روشن است که نیاز داریم طرح های احتمالی در صورت وخیم شدن اوضاع داشته باشیم».

نیوز – 24خرداد

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا رژیم ایران را مقصر حمله به دو نفت کش خواند. به گفتة پمپئو خدمه کشتی یو اس اس بینبریج و هواپیمای شناسایی پی ۸  نیروی دریایی وجود یک مین منفجر نشده را که به کشتی چسبیده بود را شناسایی کردند.

وی افزود:،‌ این هواپیما سپس تعدادی از ایرانیان را در قایق های کوچکی مشاهده کرد که برای برداشتن مین عمل نکرده تلاش می‌کردند.

?موشکاف: عظی دید هوا خیلی پسه، هر چی سگ و سیله داشت ریخت وسط گود تا با زوزه‌های تکذیب، بازی کی بود کی بود من نبودم راه بندازن. اما از اونجا که عظی این انفجارات را هم برای باج‌خوری و هم برای تقویت روحیه ریزشی های درون مرزی و برون مرزیش نیاز داشت، مجبور بود یه رقمهایی منم بزنه. نتیجه شد این افه های پهلوون پنبه‌یی، که بدتر دمب عظما را توی تلة جهانی گیر میندازه:

روزنامة حکومتی وطن امروز – 25خرداد

مهدی محمدی مهرة تیم هسته‌یی پاسدار جلیلی: « همین که ایران توانست نتیجه بگیرد سبد گزینه‌های آمریکا خالی است و آمریکا بیش از اقدام واقعی علیه ایران، روی سر و صدای غرب‌گرایان و ایجاد اختلاف درباره هزینه مقاومت درون جامعه و حکومت ایران دل بسته است، زمینه برای برداشتن گام‌های بزرگ‌تر مهیا شد. روند تحمیل هزینه به آمریکا و متحدانش باید ادامه پیدا کند تا وقتی که اولا آمریکا علامتی معتبر از آمادگی برای پایان دادن به جنگ اقتصادی نشان بدهد و ثانیا «تولید‌کنندگان شر» در منطقه به اندازه کافی تنبیه شده باشند».

?موشکاف: به بعله داره میگه نظام همچی که دید دست دولت آمریکا زیر سنگ انتخاباته، فرصت جفتک پرانی و باج خوری را غنیمت شمرد و گفت وقت وقت بزن در رو و بگو من نبودمه.!!البته اگر کسی مث این آخوند  بُبو بندو آب نده:


آخوند رضوی اردکانی نمایش جمعة شیراز – ۲۴خرداد

توی این ماه اخیر 5تا کشتی سه تا در بندر فجیره امارات دو تا هم در دریای عمان حالا یا منفجر شد یا آتش گرفت دیروز آمریکاییها در شورای امنیت گفتند این کار ایران است جلسه گرفتند تحقیق کردند خب اثبات کنید خیلی از کارشناسان معتقدند این انفجارهای مشکوک یا کار اسراییلی هاست یا کار خود سعودی هاست منافع دارند می‌خواهند به ترامپ بگویند ببینید ناامن است بیا کمک مون بیا یک فتنه‌ای درست کن یا خود آمریکاییها مشوق هستند یکروز رئیس‌جمهور محترم گفتند که اگر قرار شد نفت ایران صادر نشود هیچ نفتی از خلیج‌فارس صادر نخواهد شد درست است ما الآن نفت صادر می‌کنیم بالای یک میلیون بشکه، بعد این قضیه در دریای عمان خارج از توی آبهای بین‌المللی اتفاق افتاده تازه اگر هم نفت ایران قطع بشود ایران کار مهمتری می‌کند این‌که کاری نیست حالا یا تنگه هرمز را ببندد یعنی هیچکس نتواند یک قطره نفت ایران یا نمی‌جنگد یا جنگید مردانه می‌جنگد».

?موشکاف: به بعله. میگن ترک عادت موجب مرض است همینه. عظی که نمی تونه دست از تروریسم و باج گیری  برداره اما زورش دیگه به این غلطا نمی رسه به چنین روزی میفته که ملاحظه می کنید. از بنده موشکاف بپرسید میگم اینم از علائم بن بست نظام در فاز کله پاشدنه. بعله. عزت زیاد
لطفا به اشتراک بگذارید: