موشکاف۱۰تیر- نظام ولایت وترس از براندازی

موشکاف ۹۸۰۴۱۰


?موشکاف: دوستان سلام به شما و سلام به همه کسایی که نظام ولایت را رسوندن به جایی که چپ میره اسم دشمن اصلیش را میاره، راست میره از دست همین دشمن داد و فغان می کنه. میشینه از دست این دشمن آخش به هوا بلند میشه، بلند میشه، بازهم از هیبت این دشمن پخش زمین میشه. از صد و خرده‌یی کانالهای پشم شیشه و بوق های ولایت بگیرید تا جمعه بازارها و روزنامه ها، همه جا شده سوز و گداز بازار نظام. یه نمونه را تحمل کنید:
تلویزیون رژیم – ۷تیر
خواندن کارنامه و تاریخ مجاهدین خلق چه سودی برای امروز ما دارد؟
کارنامه سازمان منافقین را اگر در سالهای اخیر بررسی کنیم می‌بینیم که خیلی از ضرباتی که نظام خورد از کانال سازمان بود مثل ضرباتی که توی هسته‌یی خوردیم و بعضی از جریانهای سال ۸۸و غیره رد پای سازمان را غیر از این‌که رد پا هستند عاملیت سازمان، سازمان یک موجود زنده است که الآن با حمایت عربستان و آمریکا قدرت تبلیغاتی بیشتری گرفته و من فکر می‌کنم که روایت کردن تاریخ‌ سازمان و عملکرد سازمان در این جنگ خیلی مهم است».
?موشکاف: می پرسه خوندن تاریخ مجاهدین چه سودی داره؟ سودش اینه که می فهمی دوران تاریخی آخوند مفت خور و ضد بشر به سر رسیده. بیش از صدوبیست هزارتا را کشتید فایده نکرد. خودتون و مماشاتچی‌ها و نیابتی ها هرچی بمب و موشک داشتید رو سرشون ریختید بازم جوشیدن و اومدن بالا.از سر نظام هم دست بردار نیستند که نیستند. تازه دوستان یه چیزاییش را هم اینا نمی گن، بقیه میگن:


واشینگتن - آدام ارلی - سخنگوی پیشین وزارت خارجه - ۳۱خرداد
آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا: رژیم، ولی فقیه علی خامنه ای، قاسم سلیمانی و همه آن جنایتکاران در تهران بسیار بیشتر از ناوگان پنجم از شما میترسند. آنها میدانند، که بزرگترین تهدید قدرت و مشروعیتشان از جانب مردم ایران است. شما سازماندهی شده هستید، شما کارآمد هستید، و شما یک برنامه دارید. و آن برنامه یک ایران مبتنی برجدایی دین و دولت ، غیر اتمی و دموکراتیک است که آزادی مذهب دارد و خواستار همزیستی در صلح با همسایگانش میباشد».
?موشکاف: بببعله. برای همینه که تمام عالم و آدم می دونند رژیم تو هرجای دنیا سگ وسیله هاش رو دنبال مجاهدین انداخته
سایت رادیو دولتی آلمان – ۷تیر
گزارش سازمان امنیت داخلی آلمان حاوی مشاهدات و ارزیابی‌های این نهاد درباره فعالیت‌های اطلاعاتی ایران در آلمان است؛ زیر نظر گرفتن اپوزیسیون ایران و در مواردی حمله به آن‌ها و حمله‌های سایبری از جمله این فعالیت‌ها هستند.
?موشکاف: بببعله، رژیم آخوندیه دیگه! نیروی برانداز و آلترناتیوش را اینطوری معرفی می کنه. نظام ولایت با دزدی انقلاب و صدور تروریسم و سرکوب به دنیا آمد، با همینا هم از دنیا می ره. البته خودش نمی ره. اشرفیا و کانونهای شورشی و اشرف نشانها پرتش می‌کنن. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: