موشکاف ۲۷ مرداد- که الان گاوهای نظام دارند به هم شاخ می زنند

موشکاف ۹۸۰۵۲۷


موشکاف: دوستان سلام به شما و صد سلام به همه کسانی که خسته نشدند و از پا ننشستند و قیمت در افتادن با نظام آخوندی را هم هر چه بود دادند و خلاصه نظام را خسته و کلافه کردند تا اینکه زمین را زیر پای نظام همچی سفت کردند که الان گاوهای نظام دارند به هم شاخ می زنند. ببعله. گوش کنید که این شیخ یزدی سینه چاک عظما چطور اومده وسط میدون از این و اون یقه گیری می کنه: اول همه استخوان شیخ فری رو برای جویدن انتخاب کرده:


سایت حکومتی جماران – ۲۶مرداد


شیخ محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین و عضو فقهای شورای نگهبان یکشنبه هفته گذشته در دیدار با مسئولان مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم خطاب به روحانی ادعا کرد: چطور کسی که تنفیذ ولایت را دارد، جرأت کرده و کارهای خلاف امر رهبری را می‌کند؛ مثل مخالفت درباره فضای مجازی و... اگر نمیتوانی مملکت را اداره کنی، برو کنار. این برو کنار را چه کسی باید بگوید؛ در درجه اول حوزه باید بگوید. بعد از نظر قانونی باید دیوان عالی قضایی بگوید. بعدش هم مجلس بگوید ولی متأسفانه می‌بینیم مجلس هم وضعیت دیگری دارد!
موشکاف: خب تا این جای کار معلوم شده عظمای بیچاره کف گیرش به ته دیگ خورده و تیغش نه توی حوزه می بره نه توی مراجع خودساخته اش و نه تو مجلس دست پرورده اش. عظما! بفرما، اینم یکی دیگه از علائم سرپایینی شدن نظامه ها! نباید این خبر را رو می کردی الان ته مونده بسیجی مسیجی ها بشنون همه پر!! بقیه حرفای این شیخ پشمک یزدی هم شنیدنیه:


سایت حکومتی جماران – ۲۶مرداد


شیخ محمدی یزدی همچنین خطاب به صادق آملی لاریجانی نیز گفته است:« هرچند در مساله‌ای نظر ولی‌فقیه خلاف عقیده من باشد، موظفم که اطاعت کنم؛ چون ضررش کمتر از شکستن حرمت ولایت و حاکمیت است. فلانی می‌گوید اگه این کار را نکنید نجف می‌روم! خوب بروید، آیا با رفتن شما قم به‌هم می‌خورد؟ شما در قم بودنتان هم خیلی موثر نبود؛ چه رسد که نجف بروید. رییس دفتری که ۱۰ سال، جای مهمی را اداره کرده دستگیر می شود، بعد اعتراض می‌کند که چرا گرفتید؟! به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند! آیا ارث پدرت بود؛ از کجا آوردی ساختی؟


موشکاف: بببه به به به. معلومه عظما اساسی آب و روغن قاطی کرده عظی اگه یارو دزد بود تو این دهساله که گماشتة خودت بود و بعدهم خودت گذاشتیش بالای مجمع تشخیص مصلحت نظام. تو که این اینقدر مصلحت نظام را تشخیص دادی می خوای اون یارو آقا دزده تشخیص بده؟ ولی دوستان هرچی حرفای شیخ پشمک یزدی را گوش کنید بیشتر اوضاع پتال نظام دستتون میاد:


یزدی همچنین خطاب به محمدجواد علوی بروجردی از حوزه قم نیز گفت: بعضی اگر یک روزی رسما اعلام مرجعیت کنند، اگر زنده باشم، رسماً جلویش را می‌گیرم و اعلام رسمی هم می‌کنم؛ واقعا در حوزه چه کسی باید با این مساله برخورد کند؟! نوه مرجع بودن که دلیل شرعی برای مرجعیت نیست؛ کسی نگفته هرجا فلانی نوه مرجع شد، می‌تواند مرجع باشد... مگر می‌شود هر روز یک نفر ادعای مرجعیت کند. اگر چنین فردی تابلو هم بزند، تابلویش را پایین می‌آوریم؛ هیچ تعارفی هم نداریم، چون مرجعیت نمی‌تواند بازیچه باشد. چهار، پنج مرجع داریم که از طرق شرعی مرجع شده‌اند، کافی هستند. همه که نباید فقیه و مرجع بشوند... صیانت از مرجعیت باید رعایت شود،


موشکاف: ببعله. از این حرفا معلوم میشه که تو حوزه هم علی مونده و حوضش. کسی برای عظی تره خورد نمی کنه، هر کس می خواد خط خودش را بره. اینهم یکی دیگه از اون علائمه. یارو آملی لاریجانی دهسال، نجومی بالا کشیده حالا دست عظی را گاز می گیره. ولی عظی مردم همه چیز را میدونند این نسق گیریها آب تو هاون کوبیدنه. بیشتر صدای به ته خط رسیدن نظام را بلند کرده. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: