موشکاف ۱۵ آذر ۹۸

موشکاف ۹۸۰۹۱۵
?موشکاف: سلام! به به! ب ب به به! جوونای قیام! کانونای شورشی، بنازم به غیرتتون که گل کاشتین. آنچنان فک عظما رو پیاده کردین که حالا با گوشای آویزون یه سناریویی جور کرده و به شمخانی گفته نامه بنویس و بعد جواب نامة اونو داده و دم از رأفت اسلامی زده. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که چندی قبل پیرامون نحوه مدیریت وضعیت جانباختگان و مصدومین حوادث اخیر خدمت ایشان تقدیم شد، ضمن موافقت با پیشنهادهای مطرح شده مقرر فرمودند: «... هرچه سریعتر انجام شود و نسبت به افراد مشکوک در هر گروه با جهتی که به رافت اسلامی نزدیکتر است عمل شود.».
در این گزارش پیشنهاد شد که بر اساس چارچوبهای قانونی موجود شهروندان عادی که بدون داشتن هیچگونه نقشی در اعتراضات و اغتشاشهای اخیر و در میانه درگیریها جان باخته اند در «حکم شهید» محسوب شده و خانواده‌های آنان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار بگیرند‌.
همچنین در خصوص قربانیانی که در جریان تظاهرات اعتراضی به هر نحو جان خود را از دست داده‌اند موضوع پرداخت دیه و دلجویی از خانواده‌های آنان پیشنهاد گردید..


?موشکاف: د د دی دی دی! عجب ژستی گرفته عظما! دلجویی و رأفت و .... برو یارو! خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه. هاهاهاها. مگه تو فرمان کشتار رو خودت صادر نکردی؟
خامنه ای – ۲۶ آبان
آتش زدن به فلان بانک این کار مردم نیست، این کار اشرار است؛ کار اشرار است، این را باید توجه داشت. در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه‌ورزان، انسانهای ناباب وارد میدان میشوند.
مسئولین کشور هم به وظایف‌شان به طور جدی عمل کنند
?موشکاف: هاهاهاها. چی شد عظی؟! تو که تخته گاز داشتی می رفتی؟ چی شد که ماستا رو کیسه کردی؟ از جوونای قیام ترسیدی یا از حرفایی که اینجا و اونجا تو محافل سیاسی دنیا می زنن؟ یا از هر دوش. هاهاهاها. نترس بابا! اینا فقط و فقط میخوان کله پات کنن. هاهاهاها. اما عظما تو این ترس و لرز تنها نیست، تمام مهره هاش هم دارن بید بید می‌لرزن. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین اون یارو دژخیم بی مخ که دم از زجرکش کردن قیام کننده‌ها میزد چطوری به غلط کردم گویی و شکر خوری افتاده. هاهاهاها.
غلط گویی ابوالفضل بهرام نیا در مورد قطع دست و پا
ابوالفضل بهرام پور : اینها گفتند اشتباه است بنده هم می‌پذیرم اشتباه است ما معصوم پانزدهم که نیستیم هم از فقهای قضایی عذرخواهی می‌کنم
بهرام پور: من یک عرضی دارم چون قبلاً هم گفته بودم نه همین دیروز خیلی قبلاً... گفته بودیم و اون این‌که من یک تحقیقاتی دارم که خیلی باید وقتم را بگذارم حالا یک چند صباحی من نمی‌توانم خدمت شما بیایم بعداً قرار است بیایم انشاالله
?موشکاف: هاهاهاها. کجا با این عجله؟! تشریف داشتین حالا؟ هاهاهاها. بعله، ترجیح میده دمشو بذاره رو کولشو و از ترس بر و بچه‌های قیام در بره. این عظمای بد بخت هم باید همین کارو بکنه اما عظی که زبون خوش حالیش نمیشه. هاهاهاها. فقط زبون زور و زبون آتیش میفهمه. هاهاهاها. چاره اش آتش کانونای شورشیه. هاهاهاها.
. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: