موشکاف ۱۶ دیماه ۹۸

موشکاف ۹۸۱۰۱۶
?موشکاف:‌ سلام. به به! رفقای خودم! یادتونه که بندة موشکاف تو این فرصت کمی که واسه موشکافی دارم بهتون گفته بودم که نظام ولایت سر نفله شدن یارو سلیمانی هیچ غلطی نمیکنه؟‌هاهاهاها. الان چن روز گذشته؟ هاهاهاها. هارت و پورت زیاده اما از هارت و پورتاشون ماست هم مایه نمیگیره. هاهاهاها. یه سری شون هم دنبال واکنش هوشمندانه از جنس آخوندی ان. هاهاهاها. تا آخرش باهام باشین تا بهتون بگم. هاهاهاها.

ماشه انتقام از کشمیر تا مدیترانه
در عراق، جنبش نجبا اعلام کرده که «موشک‌ها آماده شده و سلاح‌ها مسلح شده و نیرو‌ها در آماده‌باش» هستند و فرمانده نظامی عراقی خواسته برای انجام عملیات شهادت‌طلبانه علیه «نیرو‌های اشغالگر» ثبت‌نام کنند. در یمن، رهبر انصارالله، ...گفته که خون این شهیدان به هدر نخواهد رفت. در بیروت، حزب‌الله وعده داده که دولت امریکا پاسخی سخت دریافت خواهد کرد ... در غزه هم ... می‌گویند «در سطح بالای هماهنگی برای هر احتمالی هستند.»
?موشکاف:‌ هاهاهاها. قبلنا این مزدورا به نیابت از رژیم کارای تروریستی می کردن، بخاطر همین بهشون میگفتن نیروهای نیابتی، الانه که حال عملیات ندارن، به نیابت از نظام ولایت پارس میکنن. اونم پارس خوابیده. هاهاهاهاها.
من می‌گویم اگر برای امنیت کشور نگران هستیم بدانیم می خواهیم جنگ نشود باید چنان سیلی بزنیم اگر نه قطعاً تکرار می‌کند با فرصتهای زمانی کوتاه تعداد بیشتر، بعد آن طرف آن چه می‌شود؟ اونوقت این مردم سلحشوری که امروز مشت گره کرده رگ ورم کرده فریاد می‌زنند اگر به شکست عادت کند آدمی، دیگر راه فرار را می‌گردد فقط پیدا کند
لذا در معادل‌سازی باید دقت کنید یک وقتی حرکات کاریکاتوری نخواهیم بکنیم من فکر می‌کنم اگر بخواهیم حرکت کاریکاتوری بکنیم نکنیم بهتر است.
?موشکاف: هاهاهاها. صحنة نظام ولایت واقعا شده کاریکاتور! هاهاهاها. یارو میگه اگه یه جواب قلنبه سلنبه ندیم، بسیجی مسیجیا و پاسدار ماسدارای نظام، ریزش که چه عرض کنم میزنن تو دندة الفرار. هاهاهاهاها. البته آقا کلاغه واسم خبر آورده که همین حالا هم دنده فرارو چاق کردن. بعله. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که از ترس جنگ چه نسخه ای می پیچن. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی جهان صنعت - 15دی
واکنش هوشمندانه
حس انتقام را در مردم ‌به ‌وجود آوردن درست نیست، چراکه این اقدام برای دولتمردان ما اصلا میسر نیست. شرایط کشور ما موقعیت مناسبی نیست که بخواهند دست به اقدام تلافی‌جویانه بزنند و ممکن است تسلسل حوادث ما را به جنگ ناخواسته بکشاند... شرایط سخت است و اگر ایران دست به اقدام متقابل بزند باید آن اقدام درخور این حادثه تروریستی باشد که آن هم ما را وارد دوران جدیدی از حیات سیاسی‌مان که خیلی خطرناک است می‌کند... پیشنهاد نهایی این است که دولت با مدارا از کنار این قضیه عبور کند.
?موشکاف: هاهاهاها. پلیس به یارو مافنگیه گفت ایست! بی حرکت! یارو که به زور خودشو سرپا نگه داشته بود با کلی زحمت رو برگردوند و گفت:‌ داداش! کو حرکت؟ هاهاهاها. حالا حکایت نظامه که میگه اصلا اقدامی واسه نظام میسر نیست. همین بهتر که بی خیال شیم و از کنار قضیه عبور کنیم. هاهاهاها.
?موشکاف :بعله، چنان ضربه ای تو ملاج نظام ولایت خورده که هنوز هم داره دور خودش میچرخه. جواب ندن، نیروهاشون مثل برگ خزون می‌ریزن، نمایشی و به قول یارو کاریکاتوری جواب بدن که مسخرة عالم می‌شن! جواب درست و حسابی هم که به قول یارو میسر نیست! پس بفرمایین عظما چه خاکی تو سرش بریزه؟. هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: