موشکاف ۹ بهمن ۹۸

موشکاف:‌ اسین و الــــــلام... یعنی سلام! هاهاهاها. دوستان! این روزا تو نظام ولایت روضة انتخابات گریه کن زیاد داره ها! هاهاهاها. یارو شیخ فری یه منبری سر نمایش انتخابات تو نظام رفت که خودی و نخودی و بیخودی نظامو به واکنش واداشت. از جمله تو مجلس ارتجاع. هاهاهاها.


مجلس ارتجاع – ۸ بهمن
تذکر به ریاست محترم ریاست جمهور در خصوص اظهارات مداخله‌جویانه ایشان در روند انتخابات، جناب آقای روحانی اظهارات اخیر جنابعالی دخالت صریح در فرآیند انتخابات و خلاف قانون اساسی هست

امیدواریم باز هم قوه قضایی دادستان کل کشور در مواضعی که آقای ظریف گرفته وارد بشود آقای روحانی هم سوت نزند انتخابات تشریفاتی حالا دامادش رد شده نباید ناراحت بشود

?موشکاف: د د دی دی دی! که اینطور! معلوم شد چرا شیخ فری جوش آورده بود! دامادشو رد صلاحیت کرده بودن. هاهاهاها. اما داستان شیخ فری بیخ دار تر از اینه که فقط دامادشو مردود کرده باشن. جنگ قدرته، اونم واسه یارو شیخ فری که فقط یه سال و خرده ای به پایان دوره اش مونده. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که روزنامه های باند رقیب چه حرفایی سر شیخ فری زدن.



روزنامة حکومتی جوان – ۸ بهمن
آقای روحانی شما را به خدا یک چیزی برای این نظام باقی بگذارید
خود او نیز می‌داند که ارکان نظامی که وی به ۳۸ سال اعدام و زندان متهم می‌کند، گوشی برای شنود سخنان ایشان ندارند.
تبلیغات انتخابات ۱۳۹۶ نماد آن بود و تخریب سامانه‌های اعتمادساز نظام ادامه آن. وقتی ایشان می‌گوید «مردم باید مطمئن شوند که رأی آنان کم و زیاد نمی‌شود» یعنی بر شاخ نشسته و بن می‌برد. وزارت کشور خود را متهم به بالا و پایین کردن رأی مردم می‌کند و اگر نظام سخنان رئیس‌جمهور را واجد حجیت بدانیم باید سریعاً مجری انتخابات عوض شود.

?موشکاف: هاهاهاا. بعله، یارو شیخ فری تو جنگ قدرت هیچی واسه نظام باقی نذاشته. هاهاهاها. اما دیدین؟ یارو خودشو زد به کوچة علی چپ! هاهاهاها. یارو! از اتاق تجمیع آرا تو وزارت کشورو چرا نگفتی، از ضریب کذایی چرا نگفتی؟‌ هاهاهاها. یارو شیخ فری به در گفت که دیوار بشنوه. درسته که بر شاخ نشسته و بن میبره، اما رو اون شاخه خود عظما هم نشسته. هاهاهاها. و اما هم باندیای شیخ فری ببینیم چی گفتن. هاهاهاها.

روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۸ بهمن
رییس‌جمهور شعار می‌دهد
با یک بام و دوهوا بعید است که نتیجه مثبتی حاصل شود. ... دعوت به انتخابات در نهایت پوز‌خندی است که به مردم تحویل داده می‌شود.

صحبت‌ها و انتقادهای آقای رییس‌جمهور صرفا جنبه شعار دارد. مانند تکرار بحث رفراندوم ... روحانی ... گاهی گرمی و گاهی سردی‌اش می‌کند. در برخی موارد شروع می‌کند، موضع جدی می‌گیرد اما بعد آن رویکرد و نگاه را رها می‌کند. بزرگ‌ترین ضعف ایشان این است که حرف‌هایی را که می‌زند دنبال نمی‌کند.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله، حتی صدای هم باندیاش هم دراومده، بیچاره از اینجا رونده و از اونجا مونده. هاهاهاها. اما جالب بود! یارو میگه شیخ فری حرفایی رو که میزنه دنبال نمیکنه. هاهاها. راست گفته. یارو بعد این جنگ و دعوا اومد و دوباره روده درازی کرد، آخه کار دیگه‌یی هم به غیر از حرافی نداره؛ اما لام تا کام از جنگ و دعوایی که شروع کرده بود حرف نزد. لابد فردا هم می‌آد کلی مجیز سپاه رو می‌گه و قربون صدقة‌ عظما می‌ره! هاهاهاها. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: