خبر خیلی فوری: همسر آخوند رئیسی انگلیسی بلده

حالا کی می‌تونه بگه که آخوند رئیسی بی‌سواده!!!!!!


تلویزیون آرا (رژیم) دوشنبه ۱۷خرداد، رسوایی استفاده از واژه «شش کلاس سواد» آخوند رئیسی در مناظره مسخره انتخاباتی، را به کانال‌های تلگرامی مجاهدین خلق نسبت داد.


مجری دوم تلویزیون آرا رژیم گفت: یک نکته دیگر در مورد هم‌چنان حواشی مناظره اول ادامه دارد و بحث مدرک تحصیلی کاندیدا و نامزد‌هایی که توی مناظره خیلی داغ مطرح شد هم‌چنان حواشی و صحبت‌ها درباره آن ادامه دارد یک نکته جالب توجه در این میان این هست که یکی از کانال‌های تلگرامی وابسته به سازمان مجاهدین خلق... . در یک ماه گذشته به دفعات از کلید واژه شش کلاس سواد برای آقای رئیسی استفاده کرده و این استفاده از این کلید واژه قبل از مناظره اول کاندیدا بوده و بعد متأسفانه دیدیم که همین کلید واژه توی مناظره هم توسط یکی از نامزدها و خطاب به آقای رئیسی در واقع بیان شد.


مجری: یعنی می‌خواهید بگویید عمدی بوده و از آنجا برداشتند؟


مجری دوم: گاهی وقتها من چون ترجیح می‌دهم که تحلیلم در واقع خوش‌بینانه باشد گاهی وقتها ما تحت تاثیر فضاسازیها قرار می‌گیریم بدون این‌که در واقع بدونیم که اون کلید واژه اون تحلیل و آن خبر داریم از کجا می‌گیریم و چه کسانی روی ذهن ما مؤثر هستند.



مجری اول: آره حیف است آقای مهرعلیزاده نسبت بدیم... . .
مجری دوم: بله ما طبیعتاً هیچ‌کدام از افرادی را که داخل نظام هستند اصلاً نمی‌خواهیم یک هم‌چنین برداشتی بکنیم در مورد آنها فقط در واقع می‌خواهیم توجه بدهیم که ما از چه ادبیاتی استفاده می‌کنیم که قبلش مورد استفاده چه کسانی بوده شاید در واقع روی ما هم مؤثر بوده!



مطالب مرتبط


مهندسی سیرک انتخابات قلابی آخوندها از نوع خامنه‌ای


ارتباط دادن «شش کلاس سواد» آخوند رئیسی به کانال‌های تلگرامی مجاهدین

لطفا به اشتراک بگذارید: