رقابت آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، حداد عادل و پژمانفر در پرت و پلاگویی

رقابت در پرت و پلاگویی توسط آخوند ابراهیم رئیسی، حداد عادل و پژمانفر


فضای درگیریهای انتخاباتی دررژیم اونقدر بالا گرفته که نفرات رژیم دست چپ و راست خودشون رو هم گم کردند، تا جایی که یکی از رؤسای کمیسیونهای مجلس به‌خانم وندی شرمن طرف حساب قدیمی مذاکراتشون دوبار می‌گه آقای وندی شرمن!!


البته این گیجی ربطی به‌استرسهای انتخابات نداره. ژنتیکه. توی دی ان ای کارگزارهای رژیمه،‌ چون حداد عادل در حالیکه هیچ استرسی هم نداشت می‌گفت از ۱۰۰ نوزاد که بدنیا می‌اومدن ۱۵۰ تاشون می‌مردند. کلی سوپرکامپیوتر از دور خارج شدن. چون قدرت محاسبه این میزان بلاهت رو ندارن.


خاتمه ثبت نام کاندیداهای سرسپرده در سیرک انتخاباتی رژیم، از یک‌سو جنگ گرگها در ولایت بحرانزده را به‌دنبال داشت و از سوی دیگر ترس و نگرانی سرکردگان نظام از کسادی سیرک انتخاباتی را مضاعف کرد.


یک رسانه حکومتی نوشت لشکر کشی کاندیداها مردم را سرخورده‌تر خواهد کرد، زیرا هر چه نگاه می‌کنند با آدم‌های تکراری، شعارهای همیشگی و ادعاهای بی‌پشتوانه مواجه می‌شوند، این می‌تواند خطرناک باشد!(روزنامهٔ آفتاب یزد ۲۶ اردیبهشت)


حداد عادل مهره خامنه‌ای و رئیس باند ولایت نیز با اذعان به نفرت داخلی و بین‌المللی از جلاد۶۷ گفت: مسلم است که با حضور رئیسی انواع تخریبها آغاز خواهد شد و دیگران سعی خواهند کرد با تبلیغات حساب‌شده خود دام‌هایی پیش پای نیروهای ما بگسترانند


مطالب مرتبط


تحریم گسترده سیرک انتخابات نظام توسط مردم ایران در خبرتوخبر


حداد عادل: با حضور رئیسی انواع تخریبها آغاز خواهد شد

لطفا به اشتراک بگذارید: