اهمیت سیمای آزادی و تعهدات مسئولان آن به بیان مسعود فرشچی

اهمیت و تعهدات مسئولان سیمای آزادی از زبان مسعود فرشچی


شاید به دلایل قابل فهم ته ذهن خودم این بود که ماندگاری را یک‌جوری با ایستایی قاطی می‌کرد. یعنی انگار وقتی چیزی ماندگار می‌شود به همان شکل اول ماندگار می‌شود.


من فکر می‌کنم هر کس به تاریخ امروز ایران نگاه کند از مقاومتی که در آن جریان دارد تا در گوشه افتخارآمیزی که ما در سیمای آزادی شاهد آن هستیم ماندگاری آن در گرو تغییر و تحول و تلاش مستمر است و چیزی نیست که راکد مانده باشد.
فائق آمدن بر مشکلات و تضادهای روزمره که بتواند این ماندگاری را محقق بکند یک اعتمادی به آدم می‌دهد. یک درک و فهم جدیدی از این مرحله می‌دهد.


من می‌خواستم در کنار آن بگویم که اگر بخواهیم آینده سیما را با همین درکی که از ده سالی که شاهد آن هستیم بخوانیم خوب دوباره با جامعه‌یی که تحولات مهمی را پشت سر گذاشته مواجه هستیم.


با یک سرفصل مهمی در جامعه خودمان مواجه هستیم با قرار گرفتن آن رژیمی که ضد آزادی بود و ما سیمای آزادی هستیم این رژیم سر فصلی گذرانده و در سراشیبی سقوطی قرار گرفته


به همین خاطر احساس می‌کنم همان‌طوریکه شما هم به حق اشاره کردید ما بایستی قانونمند با یک جهشی در تمامی زمینه‌ها از جمله در فعالیت‌های سیمای آزادی مواجه باشیم که طبعاً تا جایی که به فرد فرد ما برمی‌گردد.


من فکر می‌کنم با احساس مسئولیت بیشتر با تجدید میثاق با خضوع و خشوع بیشتر در مقابل صاحبان اصلی این رسانه یعنی مردم و پایبندی هر چه بیشتر به‌معنی این کلمات یعنی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران.


بنابراین پیام این ماندگاری برای همه یک تحرک فوق‌العاده بیشتر به‌خاطر این‌که رمز ماندگاری همان بوده است.



مطالب مرتبط


تلاش برای خنداندن مردم از مسعود فرشچی


زندگینامهٔ مسعود فرشچی قهرمان پاکباز مجاهد خلق از مسئولان و برنامه‌سازان سیمای آزادی

لطفا به اشتراک بگذارید: