موشکاف ۱۱مرداد۱۴۰۰ ـ دولت شیخ فری داره چونه‌های آخر رو میندازه

دولت شیخ فری داره چونه‌های آخر رو میندازه ـ موشکاف ۱۱مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت همة دوستان با مرام. ایشالا که حال و احوالتون خوب باشه.هاهاهاها. عارضم به حضورتون که دولت شیخ فری داره چونه‌های آخر رو میندازه، ایشالا نوبت کل نظام هم به زودی می‌رسه، اما یارو چاخان الممالک تو آخرین دورهمی دولتش رفت تو خط سفیدسازی.هاهاهاها. اما یارو اونقده چش سفیده که همون اولش مقر اومد که چاخان تحویل خلایق داده. عنایت بفرمایین هاهاهاها.


هر آنچه در سال‌های گذشته با مردم صحبت کردیم و گفتیم و اعلام کردیم چیزی بر خلاف واقعیت نبود آن چه واقعیت بود ما به مردم گفتیم! البته بخشی از واقعیت را نگفتیم به مردم


موشکاف: هاهاهاها. ا........ فقط بخشی از واقعیت رو نگفتی؟! بر خودت و عظمای دروغگوت لعنت که یه رودة راست تو شیکمتون نیست.هاهاهاها. اگه می‌تونی یه حرف راست که تو این سالا زده باشی رو بیار. آخه غیر از چاخان مگه چیز دیگه‌یی گفتین؟!. شماها همتون غیر از دروغ و دوز و کلک مگه چیز دیگه‌یی تو چنته‌تون دارین؟! هاهاهاها. حالا برین تو بحر چاخان بعدی.هاهاهاها.


پس ما توسعه را رها نکردیم پنجشنبه‌ها را که کسی نمی‌تواند انکار کند حالا شنبه و یکشنبه را انکار کنند حالا دیگه پنجشنبه را کسی نمی‌تواند انکار کند! پنجشنبه‌های افتتاح در تاریخ ما ماندگار خواهد بود !!


موشکاف: هاهاهاهاها. بعله، اونقده توسعه رو رها نکردن که الان ایران شده کشور توسعه یافته اما نه تو صنعتا! تو هپلی هپو و چپو کردن و رانت‌خواری و کوه‌ و جنگل و دریاخواری و خلاصه مال مردم خوری.هاهاهاها. البته این توسعه فقط به پنج‌شنبه‌ها محدود نمی‌شدا. هر روز و ساعت و دییقه تو کار توسعة هپلی هپو بودن و هستن. هاهاها. حالا بریم سراغ چاخان بعدی.هاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۰مرداد۱۴۰۰ ـ شیخ فری، چاخان الممالک تو آخرین جلسه ستاد گسترش کرونا


روحانی: مهمترین پرونده در دست دولت بعدی باز هم مذاکره است

لطفا به اشتراک بگذارید: