مقام عظمای ولایت ـ دو به علاوه دو میشه پنج

دو به علاوه دو میشه پنج ـ مقام عظمای ولایت


یکی از بدبختیهای نوچه ها و ماله کشهای خامنه ای اینه که به هر سازی که عظما میزنه باید برقصن. مثلا یه بار خامنه ای میاد میگه ورود واکسن ممنوعه این جماعت هم باید بلافاصله دم بگیرن و اندر مضرات واکسن خارجی شروع به یاوه سرایی کنن.


بعد خامنه ای از ترس مردم مجبور میشه بیاد بگه واکسن وارد کنید اون وقته که باز هم این جماعت باید ریل عوض کنن و این بار در رابطه با فواید واردات واکسن اظهار لحیه کنن. خلاصه اینکه ماله کشی برای خامنه ای در فاز سرنگونی از هر زمان دیگه ای مضحک تر و بی فایده تره.


اما بنا بر حکم تاریخ، خامنه‌ای تنها تا نقطه‌ای می‌توانست بر موضع خود مبنی بر ممنوعیت واکسن ایستادگی کند که منافع آن برای نظامش از مضراتش بیشتر باشد؛ به بیان دیگر، ممنوعیت واکسن تا نقطه‌ای برای نظام سودآور بود که خودش تبدیل به عامل شورش و قیام مردمی نشود.


به این ترتیب می‌رسیم به نقطه‌ٔ سوم در این کرونولوژی که با اوج گرفتن و خطرناک شدن زمزمه‌های عصیان و خشم عمومی از رکوردهای جانگداز مرگ و میر کرونای ولایت، خامنه‌ای باز عبا و عمامه‌اش را پیچید و به تلویزیون شتافت؛ اما این بار در اوجی تازه رکوردهای وقاحت پیشین خودش را هم شکست و در زاویه‌ٔ ۱۸۰ درجه‌ای با خامنه‌ای ۱۳اسفند ۹۸، این بار با جمله‌ٔ «کرونا مسأله اول و فوری کشور است» تو دهنی محکمی به آن خامنه‌ای پیشین زد!


در بازه‌ٔ زمانی میان این «چندپاره» خط، ویروس کرونا، به فراخور اقتضای طبیعت خودش، در گسترش ابتلا و کشتار مردم ایران رکوردهای دردناک به جا می‌گذاشت و پیک‌های سیاه را پی‌درپی رد می‌کرد؛ از آن سو نیز ویروس ولایت در همین بازه، به فراخور اقتضای طبیعت‌اش، در حال به ثبت دادن دروغهای وقیحانه و گاه احمقانه بود و رکوردهای جدید بلاهت و جنایت را در تاریخ ایران به جای گذاشت!



مطالب مرتبط


کرونا و گاو خامنه‌ای ـ دیدار حقانی و نمکی با عظما در ای سی یو ـ انیمیشن طنز سیاسی


کرونای ولایت و رکوردهای پیاپی دروغ!

لطفا به اشتراک بگذارید: