اولین دیدار فیروز آبادی با خمینی در جهنم ـ انیمیشن طنز

انیمیشن طنز ـ اولین دیدار فیروز آبادی با خمینی در جهنم


پاسدار حسن فیروزی آبادی مشاور عالی خامنه‌ای و رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی مُرد.


خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس، روز جمعه ۱۲شهریور اعلام کرد: حسن فیروزآبادی، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، پس از مدتی بیماری فوت شد.


پاسدار فیروزآبادی سرکوبگر و در لیست تحریم‌ها


پاسدار فیروزآبادی بعنوان یکی از خبیث‌ترین جنایتکاران رژیم در لیست تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد. وی یکی از عوامل اصلی سرکوب قیامهای مردمی در سالهای اخیر است.


وی به‌عنوان یکی از عوامل اصلی سرکوب در مصاحبه‌یی با خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) در ۱۸تیر۹۶ به نقش جنایتکارانه آخوند خاتمی اذعان کرد و گفت: «من اینجا به‌عنوان عضو شورای امنیت ملی عرض می‌کنم که مقابله نیروهای مسلح با شورشهای خیابانی در جریان ۱۸تیر سال ۷۸با مجوز شورای عالی امنیت و شخص رئیس شورای عالی امنیت ملی که خود آقای خاتمی بود، صورت گرفت».


وی افزود: «حالا خود (خاتمی) که دستور داده و آن را تصویب کرده بود، یا سکوت کرده یا بیانیه می‌دهد بعد مردم خیال می‌کنند که سپاه تنها بوده است».


پاسدار فیروزآبادی گفت: «آن زمان جلوی خود بنده آقای روحانی با آقای خاتمی تماس گرفتند و گفتند وضع این‌گونه و جمع‌بندی این است و ایشان گفتند که دیگر هر تصمیمی که گرفتید انجام دهید، از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود».



مطالب مرتبط


مجلس نظام آخوندی ـ انیمیشن طنز سیاسی


پاسدار حسن فیروزآبادی مُرد - برخی سوابق

لطفا به اشتراک بگذارید: