موشکاف ۲۶مهر۱۴۰۰ ـ کفگیر نظام خورده ته دیگ و حال و روز اقتصادیشون درامه

کفگیر نظام خورده ته دیگ و حال و روز اقتصادیشون درامه ـ موشکاف ۲۶مهر۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! فدایی دارین! تنتون سلامت، چشم و دلتون روشن.هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که کفگیر نظام خورده ته دیگ و حال و روز اقتصادیشون درامه. هاهاها. ملاحظه بفرمایین.هاهاها.
پاشنه آشیل دولت رئیسی اقتصاد است
جسارتا ریاست جمهوری تصریحا اعلام کنند مسئولیت اقتصادی کشور با کیست؟
این پراکندگی ها و سردرگمی ها، بلاتکلیفی را به بازار حاکم خواهد کرد و بعد از یک دوره رکود، موج تورمی دامن اقتصاد کشور را خواهد گرفت.


موشکاف: هاهاهاها. اینم شد سوال. مسئول اقتصاد نظامو خود خمینی دجال اعلام کرده دیگه، گفته اقتصاد مال خـــرّه. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین نتیجة اقتصاد نظامو.هاهاها.
در بیکاری اولین های کشور هستیم، در دست فروشی جزء اولین ها هستیم، صنعتی نداریم، کارخانه ای نداریم و در توسعه راه های روستایی آخرین استان کشور بوده و در بزگراه و آزادراه و راه آهن جزء آخرین ها هستیم و در حوزه آبی در رده های آخر هستیم،


موشکاف: هاهاهاها. تازه این مال یه استانه. وضع بقیة استانها هم اگه بدتر نباشه بهتر نیست اما رفقا! بالاخره این اقتصاد به کجا میره؟هاهاهاها.
خطر ابرتورم بیخ گوش اقتصاد ایران
نرخ دلار در صورت ادامه تحریم‌ها در سال ۱۴۰۶ به ۲۸۴ هزار تومان و در صورت لغو تحریم‌ها به ۵۵ هزار تومان خواهد رسید. همچنین .. نرخ تورم در سال ۱۴۰۶ در صورت لغو تحریم‌ها ۲۵ و در صورت تداوم تحریم‌ها ۶۵ درصد خواهد بود. این ارقام نشان می‌دهد که اقتصاد ایران در سال‌های آتی با تورم سرسام‌آوری روبه‌رو خواهد شد.


موشکاف: ب ب به به! رفقا الان تا می‌تونین تخم‌مرغ دونه‌یی ۲۵۰۰نتومن و سنگک ۳هزار تومن بخرین که مفته، این جوری که این یارو نوشته همه چیز ۱۰برابر می‌شه. قیمت تخم‌مرغ می‌شه دونه‌یی ۲۵هزار تومن، سنگک هم می‌شه ۳۰هزار تومن! علی برکت‌الله! حالا بعدیشو داشته باشین



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۵مهر۱۴۰۰ ـ خبیثی تو آخرین دوره‌گردیش رفته بود استان فارس


دولت رئیسی جلاد و چشم‌انداز تاریک نظام


لطفا به اشتراک بگذارید: