کیهان : خطیب‌زاده ؛آزادی فوری، جبران خسارت و اعاده حیثیت اسدی را پیگیری می کنیم...، قاچ زین نظام را بچسبید ، سوارکاری پیشکش!

خطیب‌زاده ؛آزادی فوری، جبران خسارت و اعاده حیثیت اسدی را پیگیری می کنیم...، قاچ زین نظام را بچسبید ، سوارکاری پیشکش! ـ کیهان
روز ۲۰اردیبهشت ۱۴۰۱ یکی از روزهای به‌یادماندنی برای مقاومت ایران خواهد بود. در این روز تاریخی، دادگاه استیناف آنتورپ حکم قطعی خود را در مورد همدستان بمب‌گذار خامنه‌ای صادر کرد. یادآوری می‌شود که فاشیسم دینی پس از اعلام حکم اسدالله اسدی، برای پیشگیری از رسوایی بیشتر، از استیناف‌خواهی صرف‌نظر کرده بود.

نکتهٔ قابل توجه در حکم نهایی، افزایش ۳سال زندان برای امیر سعدونی است. علاوه بر آن هر کدام از همدستان نفوذی اسدی به پرداخت ۶۰هزار یورو و لغو مادام‌العمر تابعیت بلژیکی و ابطال پاسپورت محکوم شدند.

این پیروزی درخشان برای مقاومت ایران، محصول یک کارزار نفس‌گیر حقوقی است. کارزاری که در یک‌سوی آن فاشیسم دینی با تروریسم افسارگسیخته، لابی‌های خارجی، قدرت پول‌پاشی و اجاره کردن مزدور قرار داشت و در دیگر سو مقاومتی مسلح به حقانیت، عدالت و حقوق‌بشر. این کشاکش نه در شرایط عادلانه و برابر و مساعد با ارزش‌های آزادیخواهانه و عدالت‌جویانه بلکه بر روی زمینی در جریان بود که سیاست کثیف مماشات سالیان آن را آلوده کرده بود.

مطالب مرتبط
کیهان :ورزشکاران قهرمان ثابت کردند کارهای به ظاهر نشدنی ، شدنی است!
حکم دادگاه استیناف بلژیک؛ پیام‌ها و پیامدها
لطفا به اشتراک بگذارید: