درخواست نماینده سلماس برای بازگرداندن پزشکان و پرستاران فوت شده

نماینده سلماس در مجلس گفت: از وزیر محترم بهداشت و درمان می‌خواهیم که تمامی پزشکان و پرستارانی که در دوره کرونا جان خود را از دست دادند را به سرکار برگرداند ـ ۶دی۱۴۰۱
روزی که ویروس کرونا وارد ایران شد، گویی فرشتهٔ مرگ به داد دردهای بی‌درمان خامنه‌ای رسیده باشد. شدت و گستردگی بحرانهای لاعلاج و پی‌درپی رژیم آخوندی، می‌رفت تا با قیام مردم ستمدیده و اسیرمان، از اساس ریشه‌کن شود و بساط نظام ولایت فقیه جارو شود اما کرونا به خدمت ولی‌فقیه ارتجاع درآمد.

«مسأله یک مسألهٔ گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست؛ از این حوادث در کشور پیش می‌آید... البته من نمی‌خواهم مسأله را خیلی کوچک بگیرم اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را. یک قضیه‌یی است پیش آمده، ... این می‌تواند یک دست‌آورد باشد. اگر این دست‌آوردها را داشته باشیم، بلا برای ما تبدیل می‌شود به نعمت، تهدید تبدیل می‌شود به فرصت. ». (سایت خامنه‌ای ـ ۱۳ اسفند۱۳۹۸).

بنا به آمار کارگزارن رژیم، در پاندمی کرونا بیش از ۱۴۰هزار نفر فوت کردند. «به گزارش وزارت بهداشت، آمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور از زمان شناسایی اولین مورد تاکنون به هفت میلیون و ۵۴۷هزار و ۹۶۸نفر رسیده است. بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴هزار و ۴۱۶نفر رسید» (خبرآنلاین۶مهر۱۴۰۱)

در حالی که آمار نزدیک به واقعیت، حکایت از فوت نیم میلیون نفر از هموطنانمان دارد. خامنه‌ای که اجازه ورود واکسنهای مورد نیاز را نداد، از این امداد شیطانی به وجد آمده بود و قبرستانها را پر جمعیت‌تر و آباد‌تر کرد.

در هنگامه نبرد مردم ایران با ویروس کرونا و میلیون‌ها بیمار و صدها هزار جان‌باخته، کارگزاران شقاوت‌پیشه و غارتگر رژیم آخوندی با هر دو باند تبهکارش، مشغول برپایی جشن تولد قبرستانی بودند که سلطانهای حاکم بر این سرزمین، آن را مدفن عزیزترین فرزندان ایران ساختند.


مطالب مرتبط
مأمور پناهنده شده اطلاعات: ولی فقیه از تظاهرات جاری بسیار ترسیده است
تمرکز شعار اصلی قیام ۱۴۰۱ بر روی خامنه‌ای؛ چرا؟
لطفا به اشتراک بگذارید: