موشکاف ۱۶دی۱۴۰۱ ـ این روزا عظما ذهنش بدجوری مشغوله. خودش میگه

این روزا عظما ذهنش بدجوری مشغوله. خودش میگه ـ موشکاف ۱۶دی۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. این روزا عظما ذهنش بدجوری مشغوله. من نمیگما. خودش میگه. ملاحظه بفرمایید:

دیدار خامنه‌ای با زنان وابسته رژیم ـ ۱۴دی

«پیشنهادهایی بود، انشاءالله بتوانند راه‌حلّی براش پیدا کنند. به‌خصوص این موضوع به‌کارگیری زنان فرزانه‌ٔ ما، کارآمد ما، مجرب ما، دانشمند و عاقل و فهمیده‌ٔ ما در رده‌های گوناگون تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور؛ این مطلب مهمی است. البته ذهن بنده مشغول هست به این قضیه.

موشکاف: به این میگن وعده سر خرمن. میگه یه پیشنهاداتی شده من هم ذهنم مشغوله. حالا از این روضه‌ها چی به زنها میرسه؟ بفرمایید این هم جوابش:

دیدار خامنه‌ای با زنان وابسته رژیم ـ۱۴دی

اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است

موشکاف: این هم جواب زنهای هموطن به عظمایی که دشمن درجه یک زنای ایرانیه:

هیز تویی هرزه تویی ـ بوشهر

موشکاف: این عظمای حروم لقمه که همین چند ماه پیش مهسا رو به جرم آخوند‌ساخته بدحجابی کشته حالا ببینید چه ژست مسخره‌ای می‌گیره:

دیدار خامنه‌ای با زنان وابسته رژیم ـ ۱۴دی

چرا گاهی بعضی از شما این خانمی را که حالا فرض کنید یک مقداری موهایش بیرون است یا به تعبیر رایج بدحجاب است ــ که حالا باید گفت ضعیف‌الحجاب؛ حجابش ضعیف است ــ متّهم می‌کنید؟ بنده وارد این شهر شدم، جمعیّت آمدند استقبال؛ شاید اقلّاً یک‌سوّم جمعیّت این جور خانمها هستند، دارند اشک می‌ریزند؛ زنها با ریختهای مختلف، قواره‌های مختلف اشک می‌ریزند؛ من حسرت می‌خورم به آن جور اشک ریختن! می‌گویم ای کاش من هم می‌توانستم این جور مثل این دختر، مثل این زن جوان اشک بریزم؛

موشکاف: ملاحظه کردید میگه فقط به یه شرط میتونید شل حجاب باشید اون هم اینه که برای من اشک بریزید. مثل پرستوهایی که میرن براش بازارگرمی می‌کنن. حالا دوستان چی شده که عظما ذهنش مشغول شده و از این ژستا می‌گیره؟ پاسخش یه کلمه اس. قیام! قیامی که لیدرش زنای هموطنن. همونا که بی‌حجاب و با حجاب میرن به سوی انقلاب:

چه با حجاب چه بی‌حجاب ـ زنان زاهدان


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۴دی۱۴۰۱ ـ سریال وحشت آخوندها تمامی ندارد
چرخشمداری تحمیلی و مضحک خامنه‌ای در تنگنای قیام در برابر حجاب اجباری
لطفا به اشتراک بگذارید: