قالیباف: من در دوران جوانی انقلاب الجزایر را از طریق اخبار دنبال می‌کردم

من در دوران جوانی انقلاب الجزایر را از طریق اخبار دنبال می‌کردم!!! ـ آخرین لاف قالیباف ـ ۱۵بهمن۱۴۰۱
رو‌در روی آمارسازیهای مجعول رئیسی، قالیباف رئیس مجلس خامنه‌ای مدتهاست هر جا و به‌هر مناسبت که حرف می‌زند به «مشکلات اقتصادی» اشاره می‌کند. او روز ۱۲بهمن در سر قبر خمینی گفت: «به‌اقتصاد مردم توجه کنیم... اگر ما اهداف انقلاب را متوازن پیش نبریم و یک شکل کاریکاتوری از آن بسازیم این خواسته انقلاب نیست».

اژه‌ای سردژخیم قضاییه خامنه‌ای نیز به‌نظر می‌رسد در لگد زدن به‌رئیسی، به‌قالیباف پیوسته است. او هم سر قبر دجال با اشاره به «ناکارآمدی» (که به‌اسم مستعار دولت رئیسی تبدیل شده) و در حالی که سنگ مردم را به‌سینه می‌زد، به «زخمهای اقتصادی اشاره» کرد و گفت: «اگر امروز نتوانیم این مشکل اقتصاد و این مشکل معیشت را حل کنیم، دشمن بر این زخمها پافشاری خواهد کرد».

آخوند صادق لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن دادن باج به‌خلیفهٔ ارتجاع از جیب رئیسی می‌گوید: «ممکن است یک نظام مقتدر به‌دست مجری‌ای بیفتد که نتواند آن را به‌خوبی اجرا کند».

اگر چه کانون دعوا در بالاترین سطوح «حاکمیت یکدست» قرار دارد، اما در این فضا، رانده شدگان درگاه ولایت هم، وحشت‌زده از وضعیت نظام که هم‌چون کشتی در گرداب افتاده‌یی به‌دور خود می‌چرخد، لاعلاجی و بن‌بست گریبانگیر خلیفهٔ ارتجاع را فرصتی یافته‌اند تا خودشان را در چاره‌جویی‌های سراسیمه برای حفظ نظام، به او عرضه کنند. آخوند روحانی در دیدار با گروهی از خبرنگاران رژیم با روداری «کلید حل مشکلات» خود را نشان می‌دهد و می‌گوید: «با دولت و مجلس اقلیت نمی‌شود توان حل مشکلات ایجاد کرد، کلید حل مشکلات امروز بازگشت به‌انتخابات رقابتی است؛ ما چاره‌ای نداریم جز این‌که نظام را حفظ و آن را درست کنیم».


مطالب مرتبط
ضرورت پیروزی انقلاب: کنار زدن مسیرهای انحرافی
تشدید بحران نظام در هراس از قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: