طلب پیوستن به منشوری که وجود خارجی ندارد!

شازده در مصاحبه با مطبوعات: منشور ما چند هفته دیگر در خواهد آمد! ـ طلب پیوستن به منشوری که وجود خارجی ندارد ـ ۱۴اسفند۱۴۰۱
بچهٔ شاه علاوه بر ادعای وکالت و نمایندگی
اکنون زیر فشار افکار عمومی با یک فقره عقب‌نشینی تحمیلی
نعل وارونه زده و متقاضی شله‌قلمکار «سلطنت انتخابی» شده است!
«ما نمی‌توانیم (در ایران) به تغییر دست پیدا کنیم بدون این‌که تلاش کنیم که اکثریت این عناصر (سپاه و بسیج) را در طرف خودمان داشته باشیم».


سایت گویانیوز ۲۴آذر ۹۷

- «مهمترین مؤلفه در میان تمامی عوامل، نقشی است که نیروهای نظامی و شبه‌نظامی می‌توانند در این گذار ایفا کنند».

- «البته آن کسی که عضوی از سپاه و بسیج است و امروز مثل بقیه ما ناامید شده در آینده نیز جایی دارد، و باید هم داشته باشد. آنها باید جایگاه داشته باشند. آنها باید بدانند که اولین نیروی تضمین‌کننده امنیت و ثبات آینده ایران در واقع خودشان هستند».

- «آنچه که هزینه تغییر را پایین می‌آورد و سطح مشخصی از اطمینان برای دوران گذار و تضمینی برای ثبات پس از تغییرات است، به مشارکت گرفتن نیروهای موجود نظامی و انتظامی است و بدون آنها کار ما به‌مراتب سخت‌تر خواهد بود» (۲۴ آذر ۹۷).


از اینجا می‌توان فهمید که چرا بچه شاه در لیست‌گذاری سپاه پاسداران توسط پمپئو و در هلاکت جلاد قاسم سلیمانی، سکوت پیشه کرد، اما اکنون با موج‌سواری به‌طور صوری از لیست‌گذاری سپاه توسط اتحادیه اروپا استقبال می‌کند.

اما تا آنجا که به مجاهدین و مقاومت ایران در جبهه خلق، مربوط است؛ نه شاه نه شیخ، مرزبندی اصلی آنهاست و هرگز حاضر به دیالوگ و مذاکره با این دو طایفهٔ ستمگر نبوده و نیستند و نخواهند بود. این لازمهٔ آزادی و استقلال و آلترناتیو دموکراتیک است. این‌که در قرن بیست و یکم کسی بپذیرد شیخ نماینده خدا و شاه ”موهبت الهی“ و ”سایه خدا“ بر روی زمین است، منتهای ارتجاع و عقب‌ماندگی است.

انقلاب دموکراتیک و آزادیبخش، که شاه و شیخ و بقایای آنها بویی از آن نبرده‌اند، همان چیزی است که مجاهدین در نبرد با دیکتاتوری شاه و شیخ در نیم قرن گذشته، سنگین‌ترین بهای خونین را برای آن در بزرگترین و طولانی‌ترین مقاومت سازمان‌یافته در تاریخ ایران پرداخته‌اند.

مطالب مرتبط
کسانی که میتوانند به حفظ امنیت کشور کمک بکنند همین بسیج و سپاه هستند!
عکس سردژخیم ساواک پرویز ثابتی در کنار بچه شاه در تجمع بقایای ساواک و سلطنت در مونیخ، ترکیدن بادکنک دعاوی دموکراسی‌خواهی
لطفا به اشتراک بگذارید: