طنز خنده دار ـ صحبتهای حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران

صحبتهای حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران ـ طنز خنده دار
پاسدار سلامی، سرکردهٔ سپاه پاسداران روز ۸اسفند با اشاره به‌فعالیت‌های گستردهٔ مقاومت ایران در اروپا برای به‌شکست کشاندن سیاست مماشات کشورهای غربی، با آه و ناله گفت: «جوان ایرانی باید این را بداند که اروپا هم شده میدان جنگ با جمهوری اسلامی. شما نگاه کنید، کسانی که ۱۷هزار نفر از اعضای نظام را در خیابانهای کشور کشتند، خیابان کشورهای غربی را هم تبدیل کرده‌اند به میدان نبرد با نظام جمهوری اسلامی».

سرکردهٔ سپاه خامنه‌ای با اشاره فشارهای بین‌المللی و تحریم‌ها و محکومیت‌های پیاپی، از جمله به‌خاطر ارسال پهپادهای نظامی توسط رژیم گفت: «این اروپا را نگاه کنید، امروز در این ماجرای اوکراین با اتهام‌زنی چه غوغایی علیه ما به‌پا کرده و یک نقطهٔ تمرکز علیه ما ایجاد کرده است!».

روز ۱۱بهمن نیز ستایشی، سخنگوی قضاییهٔ جلادان دربارهٔ فعالیت‌های دشمن نظام در پارلمان اروپا، از جمله تصویب قطعنامهٔ این پارلمان برای لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران گفت: «همان‌طور که استحضار دارید اقدام پارلمان اروپا اقدامی ناشایست بود و می‌دانیم که این اقدام ناشایست پارلمان اروپا تحت تأثیر لابی مجاهدین صورت پذیرفت. صحنه‌ها را شاید ملاحظه کرده باشید که چه کسانی در این پارلمان تردد می‌کنند». ستایشی افزود: «این‌که اتحادیه اروپا به‌نوعی این اقدام پارلمان را نپذیرفته، اما نمی‌توان به‌راحتی از این اقدام چشم‌پوشی کرد. به‌نظر می‌رسد پارلمان اروپا جای تروریست اعلام کردن» سپاه پاسداران باید «جلوی فعالیت مجاهدین خلق می‌ایستاد. اما مع الاسف این پارلمان به مجاهدین اجازه می‌دهد به‌راحتی با اعضای پارلمان مراوده نمایند».

روز ۳بهمن ابوالفضل ظهره‌وند، کارشناس روابط بین‌الملل رژیم هم گفت: «پارلمان اروپا تحت تأثیر مجاهدین است». این کارشناس رژیم دربارهٔ فشارهای سنگین در اروپا به‌رژیم افزود: «پارلمان اروپا تحت تأثیر جریاناتی مانند مجاهدین است. برخی از افراد پارلمان، خود عضو این فرقه (مجاهدین) هستند و همواره برنامه‌های متعددی علیه نظام داشته‌اند. در مسائل حقوق‌بشری مطرح شده نیز بیشتر فشار از جانب این افراد به‌نظام اعمال شده است».



مطالب مرتبط
راه‌حل زلزله در نظام ـ جلسه با حضور خامنه‌ای رئیسی و سلامی ـ انیمیشن
اعتراف پاسدار سلامی به شعار فراگیر «مرگ بر خامنه‌ای» در جریان قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: