نیروهای متمرد از سپاه می‌خواستند بیت خامنه‌ای را با توپخانه بزنند!

فرماندهان سپاه در دیدار با خامنه‌ای فاش کرده بودند: نیروهایی از سپاه که تمرد کرده بودند می‌خواستند بیت خامنه‌ای را با توپخانه بزنند! ـ ۵فروردین۱۴۰۲
خامنه‌ای در صحبت‌های روز اول فروردین خود در مشهد اراجیف و دروغهای فراوانی درباره «استحکام درونی» و «بنیه‌ٔ قوی درونی نظام» گفت. از پیشرفت‌های پوشالی و موهوم در «در عرصه‌های سلامت، هوافضا، هسته‌یی، دفاعی، زیرساختها، مراکز درمانی و بهداشتی، پالایشگاه و دیگر عرصه‌ها» دم زد. به تاختن بی‌دنده و ترمز در وادی پروپاگاندا «چه در فضای مجازی و مطبوعات و چه در صدا و سیما» به اسم «امیدآفرینی» فرمان داد. از این‌که «سالها است که» سرنگون نشده است ابراز خوشحالی کرد!



اما اوج وقاحت وی زمانی بود که در قسمت پایانی سخنانش گریزی هم به وادی کرونا زد و به نام «دانشمندان، محققان، پزشکان، پرستاران، داوطلبان مردمی، مراکز تولید و تزریق واکسن و لوازم بهداشتی و دیگر کسانی که در سال‌های اخیر در مهار بلیه عمومی کرونا فعال بودند» از خودش و نظامش «تشکر و قدردانی» کرد! بلافاصله بعد از سخنرانی او وزیر بهداشتش هم به مصداق «نان قرض دادن به هم‌دیگر» قلم را برداشت و پاسخی به تشکر ولی‌نعمتش داد و «اظهار رضایت» او «نسبت به‌عملکرد جامعه سلامت از جمله در مهار کرونا» را ستود!

البته که از دجال‌گریهای آخوندی کم گفته نشده ولی واقعاً هر بار که پیشوای فاشیسم دینی دهان باز می‌کند صفحه‌های جدیدی از دجالیت و دروغ و ریا را به نمایش می‌گذارد و دوباره بر آتش درد و رنج و حرمان و مظلومیت مردم بنزین می‌ریزد و عواطف همگان را خدشه‌دار می‌کند:

یادمان نرفته که آخرین ماه‌های سال۱۳۹۸ بود که کرونا وارد کشور شد و همین ولی فقیه بی‌وجدان تا مدتها آن را انکار کرد و باعث گسترش عمدی آن به سراسر کشور شد تا به‌زعم خویش مانعی در برابر قیام ایجاد کند.


مطالب مرتبط
هدف آلترناتیوسازیهای پوشالی ضعیف کردن نظام برای امتیاز گرفتن است
اعتراف آخوند علم‌الهدی به اعتراض علیه خامنه‌ای در جریان سفرش به مشهد
لطفا به اشتراک بگذارید: