اعتماد: رئیس مجلس از واگذاری شاسی بلندها خبر داشت؛..باز هم قالیباف !

رئیس مجلس از واگذاری شاسی بلندها خبر داشت؛..باز هم قالیباف ـ اعتماد

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع ضمن پذیرش دریافت خودروهای شاسی بلند توسط اعضای مجلس ارتجاع، آنرا رویه عادی، اعلام کرد .

پاسدار قالیباف، مجلس ارتجاع ۱۷اردیبهشت گفت:

متأسفانه این روزها هجمه جدیدی علیه مجلس و دولت مطرح شد که وزیر سابق صمت برای پس گرفتن استیضاح به برخی نمایندگان خودرو واگذار کرده است و به تبع آن موضوع جدیدی ذهن و روان مردم را آزرده کرد.

همان‌طور که حراست مجلس و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مسأله را بررسی کرد ادعای مطرح شده مبنی بر واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح کذب بود در عین‌حال واگذاری خودرو به‌صورت غیرقانونی به سازمانها و نهادها تبدیل به موضوع جدید در افکار عمومی شد، با این‌که تسهیلات واگذاری خودرو در بسیاری دستگاههای رویه جاری است.(خبرگزاری دانشجو رژیم ۱۷اردیبهشت)

حسین جلالی، نماینده رفسنجان در مجلس ارتجاع در گفتگویی با روزنامه حکومتی اعتماد به‌تاریخ ۱۹ اردیبهشت گفت: «محمدباقر قالیباف از واگذاری شاسی‌بلندها به نمایندگان خبر داشت و قطعاً با واگذاری خودروها به این سبک موافقت کرده است».

حسین جلالی به اعتماد گفت: «رییس از این مسائل باخبر بوده؛ قطعا جناب رییس با واگذاری خودروها به این سبک موافقت کرده است؛ مگر می‌شود که در مجلس، زیرمجموعه رییس چنین کاری انجام دهد و رییس خبر نداشته باشد؟ اگر قالیباف بگوید من از این موضوع خبر نداشتم، فاجعه است که در زیرمجموعه‌اش چنین حرکتی صورت گرفته اما خبر نداشته است. لذا قطعا خبر داشته و موافقت هم کرده است».

ابوالفضل ابوترابی عضو مجلس ارتجاع در همین رابطه گفته است: ۵نماینده به نام خودشان ماشین گرفته‌اند. ۵۷نماینده برای اقوام و آشنایان ماشین گرفتند. برخی برای امامان جمعه یا فرماندارشان ماشین گرفته‌اند.

ابوترابی افزود: در ابتدای دوره مجلس، دنا پلاس دادند که من هم گرفتم. بعداً هم ۵۷نفر علاوه بر دنا پلاس، خودروها شاسی بلند نیز گرفتند.

 

مطالب مرتبط

اعتماد: رادان ؛ طرح مقابله با بی‌حجابی از امروز اجرا میشود

ماجرای واگذاری خودروهای شاسی بلند، قالیباف خبر داشت و موافقت کرده بود
لطفا به اشتراک بگذارید: