ابتکار: اسدالله اسدی آزاد شد؛.. آزادی دیپلمات تروریست بمب‌گذار

اسدالله اسدی آزاد شد ... آزادی دیپلمات تروریست بمب‌گذار ـ ابتکار

روز جمعه ۵خرداد ۱۴۰۲، دیپلمات تروریست رژیم در بلژیک در یک بند و بست رسوا با دولت بلژیک به ایران بازگردانده شد. اگر تاکنون جهان فقط با چند عکس از مشخصات این تروریست آگاهی داشت ناگهان در برابر خود فردی را دید که نه از دیپلماسی نشانی داشت و نه از هیأت‌های سیاسی؛ نه به مسئولان متمدن روابط بین‌الملل شباهت داشت و نه به مقامات سفارت‌خانه‌ها و کنسولگریها می‌خورد بلکه یک پاسدار ریشوی چفیه بر گردن شبیه به قاسم سلیمانی یا ابومهندس بود که با حلقه‌های گل بر گردن در بین سایر عوامل تروریست رژیم نشسته بود. با همان تصاویر مفتضح اولیه، یک بار دیگر حقانیت حرفهای مقاومت ایران در سوءاستفاده‌ٔ رژیم از امکانات سفارت‌خانه‌های رژیم ثابت شد و دجالیت دنیای مماشات در توجیه «معاهد‌ه‌ٔ مبادله‌ی زندانیان» رنگ باخت.

با انتشار این خبر از دنیای متعفن مماشات، بلافاصله هموطنان آزاده در شهرهای مختلف اروپا از جمله استکهلم، برن، هامبورگ، پاریس، برلین، هاله، لاهه و لندن در برابر سفارت بلژیک تجمع کرده و با شعارهای «شرم به این مماشات» و «آزادی تروریست، هم‌دستی با آخونداست» و «آزادی دیپلمات تروریست محکوم است» و «ننگ بر این بند و بست» رد و بدل ننگین این کشور با رژیم آخوندی و بازگردندان اسدی تروریست را به ایران محکوم کردند.

چند ساعت بعد هم شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد: «آزادی اسدی؛ ۱۵سال قبل از پایان محکومیت تشویق تروریسم و خیانت به حقوق‌بشر با نقض حکم دادگاه قانون اساسی بلژیک است. دادگاه قانون اساسی در حکم خود به صراحت اعلام کرده بود دولت بلژیک باید قبل از انتقال محکومان به قربانیان اطلاع بدهد تا فرصت مراجعه مجدد به دادگاه داشته باشند».

مطالب مرتبط

ابتکار: لایحه‌ای برای عدم‌ اعتراض!.؛ترس دولت رئیسی از اعتراضات و قیام

ننگ بر این بند و بست!
لطفا به اشتراک بگذارید: