موشکاف ۲۳تیر عظما چوب حراج زده به مملکت که یه دو روزی بیشتر عمر کنه

موشکاف23 تیر. توتال، رشوه و چندتا سند!!!
تحریر:‌
موشکاف:‌ سلام! دوستان قرارداد با توتال واسه فاز ۱۱ پارس جنوبی بود اما من موندم این طرح سه فوریتی دلواپسان ِ توتالچای دیگه تو چه فازی بود؟ هاهاهاها. اونقدر زدن تو سر و کله و ملاج همدیگه که نگو و نپرس. هاهاها.
کیهان خامنه ای -22تیر کیهان: آقای زنگنه! این هم سند رشوه توتال به یک مقام دولتی ایران در جلسه علنی دیروز مجلس، نمایندگان به قرارداد مبهم و پر از اشکال دولت با توتال پرداخته و با بزک این قرارداد توسط وزیر نفت و توهین وکیل‌الدوله‌ها به منتقدین، طرح سه‌فوریتی توقف قرارداد فوق را از دستور خارج ساختند!... حاجی‌دلیگانی به عنوان متقاضی سه ‌فوریت طرح توقف قرارداد با شرکت توتال، اظهار داشت:..توتال 90 میلیارد دلار از سال 79 تا 87 به ایران ضرر زد و حتی اجازه نمی‌داد کسی یا شرکتی بیاید و پروژه را به اتمام برساند و 60 میلیون دلار نیز به برخی افراد در ایران رشوه پرداخت کرد.
موشکاف:‌ رشوة 60میلیون دلاری. اینو دیگه کجای دلم بذارم. صداش از این دراومده که چرا توتال سیبیل خودشو چرب نکرده و فقط به اون باندیا داده. هاهاها. توتال جان! این یارو رم بذار تو لیستت که یه باج سیبیلی به این هم بدی، البته سیبیلشو یه جوری چرب کن که روغن ازش بچکه . هاهاهاها.
سایت حکومتی رجا نیوز- 21 تیر: سنگ تمام مجلس لاریجانی برای زنگنه/...لاریجانی با غیرعلنی کردن جلسه مجلس درباره قراردادهای نفتی ...و تایید مصوبات دولت درباره قراردادهای نفتی همزمان با تعطیلات تابستانی و اعلام خبر آن با تاخیری چند روزه، کمک بزرگی به این اتفاق کرد تا بار دیگر مانند «ماجرای تصویب برجام ظرف بیست دقیقه!»، دولت خیالش از جانب مجلس راحت باشد... حالا این بار، مجددا مجلس لاریجانی به کمک دولت آمد و با کاهش امضاها به کمتر از نصاب قانونی باعث شد تا عملا این طرح از دستور کار خارج شود.
موشکاف:‌ هاهاها. پس انتظار داشتی مجلس نظام سر حراج نفت ملت علنی باشه؟!! هاهاها. بابا ول معطلین! امضای عظما پای این داستانه اما حواسش هست مثل برجام مستقیم وارد نشه. بخاطر همینه که لالمونی گرفته و الا چرا مثل 2030 الم شنگه و قشقرق راه نمیندازه. هاهاها. آخه این کاره نیست. جیبش خالی تر از این حرفاس.
اسحاق جهانگیری -21 تیر: مقام معظم فرموده‌اند که در زمینه نفتی باید 200میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شود و این تنها پنج‌میلیارد از آن است؛ آن هم با وجود اینکه آمریکا تهدید کرده که کسی حق ندارد بیش از مبلغ خاصی در ایران سرمایه‌گذاری کند و چنین قراردادی، یعنی شکست آمریکایی‌ها و تحریم‌هایی که می‌خواهند پول به سمت ایران نیاید...
موشکاف:‌ هاهاهاها. بفرمایید این هم دلیل این که امضای عظما پاشه. تازه توتالچای 2 و نیم درصد از داستانه. عظما چوب حراج زده به مملکت که یه دو روزی بیشتر عمر کنه. اما شتر در خواب بیند پنبه دانه. هاهاهاها.
روزنامه حکومتی شرق-22 تیر: اگر ... برخی برنامه‌های صداوسیما را درباره قرارداد با توتال نگاه کنیم، به‌یقین به این می‌رسیم که کشور در زمینه نفت و گاز از دست رفته و خاکریز‌های عزت و غرور ایرانی تا لب سنگر آخر فتح شده است!! فضایی که این رسانه‌ها می‌سازند، این موضوع را القا می‌کند که مانند وضعیت استعماری صد سال پیش و دوران ویکتوریا، یک غارتگر آمده و منابع زیرزمینی ما را به یغما برده است و مدیران و مسئولان مربوطه کشور، شاه‌سلطان‌حسین‌وار، به ‌جای دفاع از منافع ملی، آش بار گذاشته‌اند تا ملائک از کشور دفاع کنند؛ ولی خب، آش افاقه نکرد و همه چیز از دست رفت.
موشکاف:‌ هاهاها. البته آخر و عاقبت شاه سلطان حسین هم در انتظارشونه، به زودی سوت میشن. هاهاها. ملاحظه فرمودین که چه جوری تو مجلس توتال چای سرو کردن؟ دلواپسان ریختن تو مجلس که یه تریبونی دستشون بیاد و چارتا حرف بار باند رقیب کنن اما دماغ سوخته شدن. چون اوضاع خراب تر از این حرفاس. نظام ولایت نه راه پس داره نه راه پیش. هاهاها. باید بسوزه و بسازه. هاهها. ایشالا ریش و ریشه شون میسوزونیم. شب به خیر.

لطفا به اشتراک بگذارید: