موشکاف ۱۸مرداد- شیخ فری معلوم نیست با این کابینه‌ شلم شوربا چیکار می‌خواد بکنه؟!

موشکاف 18 مرداد. کابینة حسن روحانی


موشکاف:‌ سلام! شیخ فری بعد کلی قر و قمیش لیست اسامی وزرای کابینه شو داد مجلس. اونم چه لیستی! هاهاهاها. شتر گاو پلنگی که بیا و ببین! هاهاها. حالا معلوم نیست با این کابینة‌ شلم شوربا چیکار میخواد بکنه؟! هاهاهاها. بالاخره میتونه مسیری که عظما واسش مشخص کرده رو بره یا نه؟! هاهاها.


تلویزیون رژیم-16مرداد آملی لاریجانی: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ سه تا مطلب را به عنوان اصل و مبنای کار دولت بیان کردند. یکی پرداختن به مشکلات مردم تو جهات اقتصادی و معیشتی در ر‌ٔأس امور قرار داره . نباید بگذاریم حاشیه ها ما را از این مسئله اساسی دور کنه. تعامل گسترده با دنیا. دنیا فقط آمریکا نیست. آمریکایی ها باید بفهمند اگر تحریمها را گسترده تر کردند جمهوری اسلامی دسته بسته نیست. همه دنیا هم در اختیار آمریکا نیست. و امیدواریم قوا با هم همدلی و وحدت و تفاهم و همه نهادهایی که می رفتند بتوانند برآورده کنند این مطالبات مقام معظم رهبری را که انعکاس مطالبات مردمی است...


موشکاف:‌ هاهاهاها. چه چیزا! چه حرفا! آدم شاخ درمیاره! هاهاهاها. یارو هشتش گروی نهشه و پول نون بربری هم نداره بعد سفارش پیتزای مخصوص میده! هاهاها. همدلی و وحدتشون که نگو و نپرس. یه نمونه رو ملاحظه بفرمایین:‌


روزنامه حکومتی رسالت- 17مرداد تبعات حقوقی تنفیذ و تحلیف مراسم تنفیذ و تحلیف، بر خلاف تصور بعضی افراد، تشریفات نیست، تبلیغات نیست، نمایش سیاسی نیست، مراسم افتتاحیه نیست. حقیقت تنفیذ و تحلیف، چیزی مهمتر از این ظواهر است.


اکنون این سؤال مطرح است که آیا با انجام شدن مراسم تنفیذ، رئیس جمهور برای چهار سال، از مشروعیت برخوردار است ؟ این گونه نیست. در تمام مدت چهار سال، باید شرایط لازم برای ریاست جمهوری در او باقی باشد... اگر هرکدام از این شرایط نقصان گرفت و یا اگر مجلس یا قوه قضائیه، تخلف یا عدم کفایت تشخیص داد، همان مقامی که در مراسم تنفیذ، اختیاراتی را تفویض کرده و به آن مشروعیت بخشیده ، آن اختیارات را و مشروعیت را خواهد گرفت.


موشکاف:‌ هاهاهاها. هنوز جوهر تنفیذ و تحلیف خشک نشده داره میگه اصلا مشروعیتش تا وقتیه که حرفای عظما رو گوش می کنه و اگر گوش نکرد، کسی صبر نمی کنه تا 4سال، همون وقت رئیس جمهور نظام، کله پا می شه ؟! هاهاها. عجب وحدتی داره این نظام! هاهاها. اصلا مگه مهمه کی کجای نظام باشه؟! ببینین نظر کارشناسشون چیه:‌


کیهان خامنه ای- 16 مرداد راغفر - کارشناس اقتصادی رژیم در شبکه‌های اجتماعی موج جدیدی از نگرانی‌ها و حتی عصبانیت‌ها به‌راه افتاد... من هیچ امیدی به کابینه دولت دوازدهم ندارم چه اهمیتی دارد که چه کسی کجا باشد؟ معتقدم مادامی که اقتصاد آلوده و نفوذ سرمایه در آن گسترده باشد، افراد تأثیر خاصی نمی‌توانند داشته باشند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. ریش و قیچی دست عظماس! آخه تا وقتی خرج امنیت نظام و سوریه و یمن و عراق هست چی به سفرة‌ مردم میرسه؟! ای داد و ای بیداد! هاهاهاها. با برجامشونم که میخواستن با دنیا تعامل کنن! اینم که ر پ ت پتو! ... هاهاهاها. حرف زیاد می زنن ولی کو عمل؟! آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی! هاهاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: