موشکاف 21 مرداد - نظام ولایت افتاده تو بحران هویت. حالا با نسل جوونی مواجهه که دیگه دروغاشو باور نمی کنن.

موشکاف 21 مرداد - نظام ولایت افتاده تو بحران هویت. حالا با نسل جوونی مواجهه که دیگه دروغاشو باور نمی کنن.


موشکاف:‌ دوستان سلام! این بو چیه تو نظام پیچیده؟ این صدای ناله چیه؟ چی؟؟؟؟ بوی سوختگیه! ناله هام به خاطر همین سوختگیه؟؟!! بابا دست مریزاد به اونایی که این طوری نظام نمیسوز کردن. هاهاها... حالا چه جوری این آتش سوزی برگزار شد؟؟


سایت حکومتی آریا- 19 مرداد


ماجراجویی های جدید آمریکا علیه ایران؛ ترامپ سراغ مجاهدین رفت


یک نشریه روسی نوشت: اکنون این خطر مطرح شده که دولت ترامپ به فکر انجام چنین اقدام ماجراجویانه ای علیه ایران افتاده است. تد پو، عضو کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان امریکا، تصریح می کند: «در کل جهان، ایرانی هایی زندگی می کنند که از دیکتاتوری فرار کرده اند، از جمله، در خود امریکا. بلی، در خود ایران نیز شهروندانی هستند که از دولت خود کامه شان حمایت نمی کنند».


... این موضوع نگران کننده است که تنها نیروی فعال و کارساز مخالف در داخل و خارج از ایران، سازمان «مجاهدین خلق» است... جیمز وولسی کوچک و پورتر گاس، روسای سابق سازمان سیا، و همچنین، تام ریج و مایکل موکیسی، وزیران سابق دولت بوش، از هواداران این تفکر بودند. دینا روهراباکر، عضو کنگره امریکا، قاطعانه، اعلام کرد که سازمان مجاهدین خلق «به دنبال یک دولت سکولار، صلح آمیز و دموکراتیک است»...


موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه تنها نیروی فعال و کارساز. هاهاها. بعله، نیرویی که داره کارشونو میسازه، اونم چه جور! نگرانیشون کمه که زیاد نیست. هاهاهاها. قبلنا این حرفا راز های مگو بود! هاهاها. اما تو عصر ارتباطات شده بگو مگو. هاهاهاها.


سایت حکومتی آریا- 19 مرداد


اخیرا، کمیته مجلس نمایندگان امریکا در امور حقوق بشر مریم رجوی را به نشست پیرامون استراتژی پیروزی بر داعش دعوت کرده است. قرار مربوط به واگذاری سکوی تبلیغات به رهبر کنونی سازمان مجاهدین خلق، کاملا طبیعی است: پیش از این نیز اشاره کردیم که بسیاری از نمایندگان نخبگان سیاسی امریکا از هواداران استراتژی تغییر رژیم در ایران هستند.


موشکاف:‌ هاهاها. تا کور شود هر آنکه نتواند دید. هاهاهاها. عجب سوختنا! یه فقره دیگه از این سوزش!


سایت هابیلیان وابسته به وزارت اطلاعات-15مرداد


سعید رضاپور، معاون پژوهشی بنیاد هابیلیان: [مجاهدین] بسیاری از بحران‌های علیه کشور ما را دارند مدیریت می‌کنند... نمونه‌اش همین بحث اخیری که ترامپ با مجلس داشت بر سر اینکه اسم سپاه را در لیست تروریستی قرار دادند. [مجاهدین] یک فهرست بلند و بالایی تهیه کردند از پادگان‌هایی که سپاه در آنجا افرادی از ملیت‌های دیگر را برای دخالت در کشورهای دیگر آموزش می‌دهد. اگر بپذیریم که بخشی از اطلاعات آن غلط بود، نمی‌توانیم انکار کنیم که بخشی از آن درست بود. ایران‌هراسی و تضاد جامعه جهانی را با ایران مدیریت می‌کنند. این خیلی اهمیت دارد.


موشکاف:‌ بعله. اعضای مجلس نظام مشغول سلفی حقارت با موگرینی هستن و مجاهدین دارن پته سپاه پاسدارانو میریزن رو آب. هاهاها. ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا. هاهاهاها. برین سلفیتونو بگیرین اشکولا. هاهاهاها


 


سایت حکومتی دیپلماسی ایرانی- 8 مرداد 


مخالفان موسوم به شورای ملی مقاومت ایران اخیرا کنفرانس سالانه خود را در پاریس برگزار کردند. برخی از فرستاده ها و طرفداران ترامپ از جمله رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و نیوت گیکریج، رئیس مجلس سابق سخنرانی های تندی را در این کنفرانس انجام دادند. جان بولتون، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحدد نیز در اظهاراتی عجیب در این اجلاس اعلام کرد که حکومت ایران 40 سالگی خود را در فوریه 2019 مشاهده نخواهد کرد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه گفتن نظام چل چلیشو نمی بینه. هاهاهاها. بگین ایشالا. هاهاهاها. بعله. نظام ولایت افتاده تو بحران هویت. حالا با نسل جوونی مواجهه که دیگه دروغاشو باور نمی کنن. حالا مجبوره یه گوشه از پرده رو کنار بزنه. هاهاها. البته تا اون روزی که کل پرده بیفته هم زیاد فاصله نداریم. هاهاها. گفت چل سالگی، ها؟ هاهاهاا. شب خوش.


لطفا به اشتراک بگذارید: