موشکاف 22 مرداد - . بالاخره شیخ فری و هم باندیاش هم فهمیدن که برجامشون رو به موته و داره نفسای آخرشو میکشه

موشکاف 22 مرداد - . بالاخره شیخ فری و هم باندیاش هم فهمیدن که برجامشون رو به موته و داره نفسای آخرشو میکشه.??


موشکاف:‌ سلام! حالتون خوبه! آقا می گیم این برجام، این طفل دوساله، تو نظام نقشای مختلفی داره. البته بستگی داره کدوم باند توصیفش کنه. دلواپسا میگن باتلاق برجام، بن بست برجام، تیر بار برجام، مخمصة‌ برجام هاهاهاها. خلاصه خاک برسری برجام. اما باند شیخ فری همیشه حلوا حلواش می کردن تا اینکه اونا هم دلواپس شدن و میگن پائیز برجام. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی ابتکار- 21مرداد


باید و نبایدهای ایران در پاییز برجام


در خصوص بحث خروج آمریکا از توافق هسته‌ای دو نکته از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته است. دسته نخست معتقدند که با توجه به ماهیت برجام و اینکه آمریکا تنها یک عضو از توافق هسته ای است، خروج از آن برای این کشور بسیار هزینه زا و دشوار خواهد بود.


دسته دوم اما معتقدند که آمریکا به عنوان ابر قدرت جهانی، قدرت اجماع سازی بین المللی داشته و ...به راحتی می تواند از این اهرم فشار برای خروج از برجام استفاده کند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بالاخره شیخ فری و هم باندیاش هم فهمیدن که برجامشون رو به موته و داره نفسای آخرشو میکشه. هاهاهاها. حالا ظریف و عراقچی و باقی دلالای برجام زانوی غم بغل گرفتن. هاهاها. می فرمایین چرا؟‌هاهاهاها. چون پاییز برجام پاییز کل نظامه. هاهاهاها. سگ داند و پینه دوز که در انبان چیست. هاهاهاها.


ظریف در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ در صفحه مجازی خود نوشت ترامپ برای این که منزوی نشود می کوشد ایران را به خروج از برجام متهم کند و مقصر جلوه دهد. ظریف افزود این اقدامات سو نیت ترامپ را در صورت نقض و روح برجام از سوی آمریکا نشان می دهد.


موشکاف:‌ ظریف! آخه تو ام؟! تو که دیپلم داشتی!! تو دیگه چرا؟... بعله. آدم زیر آب سیگار بکشه اما اینطوری مثل ظریف خیطی بار نیاره. هاهاهاها. یارو دو سال تمام داشت فک میزد تو لوزان و ژنو و اونورا، الان برجامش رفته به فنا. هاهاهاها.


تلویزیون –رژیم- 20 مرداد


معاون وزیر امور خارجه کشورمان باردیگرگفت بهانه جویی ها و تحریمهای آمریکا غیر قابل پذیرش است. سیدعباس عراقچی در بنیاد صلح کاساکاوا در ژاپن افزود ایران برای هر احتمالی آماده است.


موشکاف:‌ هاهاها. برا احتمال سوراخ موش هم آماده ای؟! هاهاها. کار از احتمال گذشته. برو فکر نون کن که خربزه آبه. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی آرمان- 21 مرداد


پیامد خروج آمریکا از برجام


در شرایطی که همچنان ۵عضو دیگر توافق هسته‌ای معتقدند برجام به اعتبار خود باقی است، در این صورت اقدام متقابل ایران در برابر لغو برجام از سوی آمریکا و به‌عبارتی خروج تهران از برجام و یا بازگشت به نقطه مقابل امر پیچیده‌ای است و ...نظام نمی‌تواند بلافاصله دست به اقدامی بزند.


موشکاف:‌ با این اوصاف نظام ولایت باید خودشو واسه زمستون آماده کنه چون پائیز برجام زیاد طولانی نیست. هاهاها. این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست. کار بیخ دار تر از این حرفاس. هاهاهاها. حالا از ما گفتن. زت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: