موشکاف ۲۳مرداد کجاست مادر مذاکرات؟! چی شد که جاشو مادر تحریم ها گرفت؟!

موشکاف ۲۳ مرداد- کجاست مادر مذاکرات؟! چی شد که جاشو مادر تحریم ها گرفت؟! 


موشکاف:‌ سلام دوستان ! یه زمانی نظام ولایت خرناس می کشید که هر بمبی که تو عراق میگه بومممم (صدای انفجار که موشکاف درمی آورد) یه ماه به عمر نظام اضافه میشه. هاهاها. میگفتن خاکریزمونو تو سوریه بستیم.. با همین کارا از مماشاتگرا باج می گرفتن. اما اون روزا گذشته. نظام بر سر دوراهی تسلیم خاکریزا یا به قول علی وافور له شدن زیر فشارا به نقطة تعیین تکلیف رسیده هاهاها.


روزنامة حکومتی قانون- 22 مرداد


« شاکله تحریم های جدید که توسط کنگره و سنای آمریکا طراحی شده به پیچیدگی ابعاد تهدیدات جدید می افزاید و زنگ هشدارهای جدیدی را به صدا در می آورد... در عرصه منطقه‌ای دیدیم که چگونه کشور کوچکی مانند کویت با یک اقدام اهانت آمیز، دست به اخراج دیپلمات‌ها و کارمندان سفارتخانه ما زد...در سوریه نیز حضور مضاعف و چشمگیر روسیه در تمامیت بازی... نشان می دهد که بازی به گونه دیگری رقم خورده‌است... در عراق نیز، شقه جدید در مجلس اعلاو جدا شدن عمار حکیم از این جریان و تشکیل حزب حکمت ملی ، به همراه سفر غافلگیرکننده مقتدی صدر به عربستان نشان می دهد که اوضاع آن‌گونه که باید پیش نمی‌رود». ... « اگر به تمامیت این گرداب سهمگین نگاه کنیم، در می‌یابیم که در وضعیت نرمال و متعارفی از نظر منطقه ای و بین المللی نیستیم...لازم است که در درون، یک صدا و هماهنگ باشیم... مگر در همین عملیات مرصاد نبود که سازمان مجاهدین تا آستانه کرمانشاه پیشروی کرد؟»


موشکاف:‌ هاهاهاها. یک صدا و هماهنگ!! هاهاها. اما ترسشونو دیدی از کجاست؟! نه از شکست تو سوریه و نه از بر هم خوردن دستگاهشون تو عراق و نه از اخراج دیلومات تروریستاشون تو کویت، اینا آتیش تهیه اس که این آخری رو بگه. ترسشون از خطرناکترین دشمن نظام که یه بار تا نزدیک کرمونشاه رفته. هاهاها.


روزنامه حکومتی ابتکار-22 مرداد


«حیرت آور آن است که مسکو ... به جلوگیری از جایگاه یابی و تعیین کنندگی نقش ایران در منطقه رضایت داده است... مسکو هم به همان اندازه ... واشنگتن تهران را مشکل اصلی بی ثباتی سوریه و تاخیر در فرایند صلح می داند...». ....« این بازنگری با توجه به تحرکات ضد نظام محافل عرب و همچنین حرکت جدید مقتدی صدر در صفحه شطرنج خاورمیانه بیش از اندازه لازم است، چراکه احتمال دارد که مسکو بخواهد این راهبرد خود را با هدف عبور از تهران در قبال محافل عرب تکرار کند».


موشکاف:‌ هاهاهاها. یه زمانی نظام پشتش به روسیه بود که سوریه رو از دست نده غافل که اون رفاقت موقت بود، نوبت به معامله که رسید البته که نظام رو میز معامله اس. هاهاها. خب کار که به این جا می رسه حکم شرعی برای ولایت چیه؟! این جاست که زهر خوری دجالو به رخ عظمی می کشن که یاالله زود باش.هاهاها.


روزنامة حکومتی ابتکار- 21 مرداد


« باید و نبایدهای نظام در پاییز برجام» نظام « باید از رویکردهای ایدئولوژیک نمای خود دست بردارد... بر این اعتقاد هستیم که منفعت ملی ما بالاترین مصلحت دینی ماست. در همین راستاست که خمینی مصلحت نظام را مطرح کرده و حفظ نظام را بالاترین مصلحت دانسته ».


موشکاف:‌ هاهاها. کجاست مادر مذاکرات؟! چی شد که جاشو مادر تحریم ها گرفت؟!  چرا خوردن به پاییز برجام؟! نکنه زمستون نظام هم در راهه؟! هاهاهاها. اونم چه زمستونی. آقا شال و کلاه کنین که بریم به استقبال زمستون نظام. هاهاها. شب همگی خوش.

لطفا به اشتراک بگذارید: