نعش برجام افتاده وسط و باندای نظام دارن سر ارث و میراثش دعوا می کنن.!!!

موشکاف 24 مرداد. نعش برجام افتاده وسط و باندای نظام دارن سر ارث و میراثش دعوا می کنن.!!!


موشکاف:‌ سلام! نعش برجام افتاده وسط و باندای نظام دارن سر ارث و میراثش دعوا می کنن. هاهاها. بابا گذشت اون دورانی که از یکی خونه و ماشین و ویلا به ورثه می رسید. هاهاها. الان با این وضعی که نظام درست کرده فقط قرض و قوله به ورثه میرسه. هاهاها.


زیرنویس:‌ شلمچه نیوز – 23 مرداد روحانی 22 مرداد: ترامپ با عصبانیت می گوید ایران در برجام سر بقیه را کلاه گذاشته هیچ‌کس در دنیا نیست بگوید ایران بواسطه برجام ضرر کرده است. آنچه در برجام اهمیت داشته و دارد موضوع تفاهم و برد - برد بوده قطعاً برجام به نفع کشور، منطقه و کل جهان بوده و هست و هرکس بخواهد به برجام صدمه بزند به خودش و کشورش صدمه زده است.


موشکاف:‌ هاهاها. بعله. برد برد. اما کی چیو برد؟! سهم آخوندا چی بود؟ دلواپسا می گن تقریبا هیچ. خفت و خواری و البته تحریم بیشتر! هاهاهاها. عجب دستاوردی داشتنا! هاهاهاها.


کیهان خامنه ای 23 مرداد: علی‌رغم کلاهبرداری آشکار آمریکا، روحانی می‌گویند ایران در برجام سر بقیه کلاه گذاشته است!


اگر ایران در برجام ضرر نکرده پس چطور است که تحریم‌ها به قوت سر جای خود باقی است و از بهبود اقتصادی نیز خبری نیست؟


آیا اینکه از دستاوردهای هسته‌ای برای رضایت دشمنان دست برداریم اما آمریکا علاوه بر افزایش تحریم‌ها و گستاخی‌ها، تأکید کند که همه گزینه‌ها روی میز است، حاکی از موفقیت ایران در برجام و حاصل توافقی برد ـ برد است؟


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم از حرف دلواپسان نظام! هاهاها. البته باید این سوالارو از عظماشون بپرسن که از جیک و پوک برجام اطلاع داشت و اون موقع که گل کرده بود میگفت خودم شروع کردم. هاهاها.


رسالت - 22 مرداد: در هر حال، ترامپ برای لغو توافق هسته ای میان ایران و اعضای 1+5 خیز برداشته است. بدیهی است که در چنین شرایطی دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی کشورمان باید هوشیارانه و قاطعانه، خود را برای مواجهه با اقدامات غیر عقلانی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا آماده کند.


موشکاف:‌ بعله. دستگاه دیپلوماسی نظام باید خودشو آماده کنه، چن تا مراجعه به معاملات ملکی بکنن ببینن واسه سران نظام سوراخ موش گیر میاد یا نه؟! هاهاهاها. حالا بعد از آمادگی چیکار می خواد بکنه؟ هاهاها.


ظریف - 22 مرداد: تلاش ما در راستای جلوگیری از تأثیر بدعهدی‌های آمریکا به سایر کشورهاست، برجام برای نزدیکی به آمریکا نبود؛ برجام برای این بود که آمریکا کمتر مزاحم و کمتر مانع شود.


موشکاف:‌ هاهاها. تو قاچ زینو بچسم اسب سواری پیش کشت. تو از تأثیر به قول خودت بدعهدیها رو کشتی درهم شکستة‌ نظام جلوگیری کن، سایر کشورها پیش کشت. البته معلومه منظور چیه؟ ظریف باید لبخندای جدید آماده کنه! هاهاها. اما باید ببینم بازم سیاست لبخند و بالکن جواب داره یا نه؟!! هاهاها از رسانه های باندت بپرس:


جهان صنعت-23مرداد: باید بدانیم که عصر اوباما تمام شده و عصری است که ترامپ در آن قرار گرفته و همه ارکان قدرت در آمریکا از مخالفان نظام هستند. ما نباید بهانه به دست عناصر تندرویی که الان در کاخ سفید نشسته‌اند و از طرف شرکت‌های نفتی تقویت می‌شوند بدهیم...


موشکاف:‌ هاهاها. بعله. دوران خوش اوباما گذشته! هاهاها. حالا وقت ترس و لرزه  ببینین تو همین مقاله با می گه بهانه و گزک ندیم.هاهاها. یارو کجای کاری؟! کل نظام گزکه! هاهاها.


جهان صنعت-23مرداد: ما باید گزگ به دست آمریکا ندهیم...نباید بهانه به غرب و آمریکا بدهیم... اگر اتفاق بدی بیفتد باید  سال‌ها خون دل بخوریم تا به شرایط عادی برسیم... به راحتی نباید بهانه به تیم ماجراجوی آمریکا بدهیم ... باید شرایط موجودمان را در مجامع بین‌المللی تثبیت کنیم تا بهانه‌گیری صورت نگیرد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. همة‌ این چیزا بهانه اس، کل نظام نشانه اس! هاهاها. یارو میگه اگه اتفاق بدی بیفته باید سالها خون دل بخوریم! هاهاها. نترس! نترس! خون دل خوردن هم خودش وقت می خواد، ممکنه همونم نداشته باشی! هاهاهاها. خودش گرفت که من چی میگم! هاهاهاها.  خدانگهدار


 

لطفا به اشتراک بگذارید: