موشکاف۲۵مرداد - اگه شیخ فری پینوکیو بود اقلا با صادرات چوب اقتصاد مملکتو حل می کرد.

موشکاف25 مرداد - اگه شیخ فری پینوکیو بود اقلا با صادرات چوب اقتصاد مملکتو حل می کرد.


موشکاف:‌ سلام! شیخ فری رفت تو طویله مجلس نظام و واسه اینکه گاو و گوساله های نظام به وزراش رای اعتماد بدن یه عر عر خاصی کرد که بیا و ببین. هاهاهاها. اونا هم جوابشو دادن. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم- 24مرداد


امروز به لطف خداوند و همت مردم برخی از چالشهای سال 92 را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارتر و تواناتر از گذشته آماده تدبیر و عبور از چالشهای بزرگ پیش رو هستیم. امروز دیگر کسی نمی‌تواند از انزوای ایران و ائتلاف جهانی علیه ایران سخن بگوید


موشکاف:‌ هاهاها. به این میگن خالی بندی در حد رکورهای گینس! هاهاهاها. اگه شیخ فری پینوکیو بود اقلا با صادرات چوب اقتصاد مملکتو حل می کرد. هاهاها. شیخ فری کوتاه بیا! دس میگیرن واستا!


کیهان خامنه ای-24 مرداد- میل این ناقه‌کوی لیلی نیست!


حسین شریعتمداری: اظهارات هر از چندگاه ایشان و برخی از دولتمردان نشان می‌دهد که از راه نه فقط بی‌نتیجه، بلکه خسارت‌باری که در این وادی طی کرده‌اند - با عرض پوزش- عبرت نگرفته‌اند... آیا آقایان می‌توانند غیر از تعریف و تمجیدهای اغراق‌آمیز از برجام، نظیر فتح‌الفتوح! معجزه قرن! بزرگترین دستاورد در تاریخ انقلاب! و... فقط یک یا دو نمونه از دستاوردهای  قابل توجه برجام را نام برده و برای ملت توضیح بدهند؟! 


موشکاف:‌ هاهاها. شیخ فری پس این چی میگه؟! هاهاها. نکنه این کسی نیست و ناکسیه. هاهاهاها. میگه فتح الفتوح نخواستیم یه دستاورد جدی نشون بده. هاهاها.


امروز دیگر کسی از آشفتگی در اقتصاد ایران و تورم 40 درصدی و کاهش تولید ملی و توقف اشتغالزایی سخن نمی‌گوید


موشکاف:‌ هاهاهاها. کلاً شیخ فری رو توهم برده. شیخ فری اگه خودت روزنامه نمیخونی اقلا بده واست بخونن بهت بگن. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی اعتماد-24 مرداد (مقاله توصیه فرشاد مومنی و حسین راغفر به رییس جمهور


اقتصاد رانتی و سرمایه‌داری رفاقتی ریشه‌کن شود)


دولت کماکان در تسخیر اقتصاد رانتی و سرمایه‌داری رفاقتی است. ... برنامه بیان شده حرف‌های تکراری و کپی برنامه‌های گذشته است.


طرز تلقی حاکم بر برنامه‌های کاندیداها این‌است که ابتدایی‌ترین واقعیت موجود نادیده گرفته شده است. گویی دولت در آستانه فروپاشی مالی قرار ندارد و همچنان می‌تواند رانت توزیع کند و نیازی به تحولات جدی ندارد... هیچ تحلیلی در این اسناد که در قالب برنامه وزرا منتشر شده است، درباره چرایی شکل‌گیری بحران‌های موجود وجود ندارد و فقط یک سری اعداد و ارقام با آرزوها و شعارها به چشم می‌خورد. همین‌طور هیچ سازوکار مشخصی وجود ندارد که چطور می‌توان به این اهداف رسید.


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینا هم از صنعت کپی پیست استفاده می کنن. هاهاهاها. جالب اینه که رانتو به عنوان پایة اقتصاد دولت شیخ فری گرفته. هاهاها. اونقدر مسلط که یکی ندونه فک میکنه رانت یکی از ارکان اقتصاد جهانیه. هاهاهاها. اما از همه جالب تر اینه که خود شیخ فری جواب خودشو تو همون سخنرانی داده.


ادامه زیر نویس کلیپ قبلی


افکت روحانی از تایم کد 21.16: کشورما امروز با مشکلاتی در حوزه هایی نظیر نظام بانکی ، بودجه دولت، صندوقهای بازنشستگی، آب و محیط زیست مواجه است. عدم توجه کافی به عمق این مسائل در مقطع کنونی می تواند دست‌آوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران را در حوزه های گوناگون با آسیب مواجه کند. یک یک  آنها نه از خارج نظام تصمیم گیری بلکه از دل تصمیمات و سیاستهای اتخاذ شده بیرون آمده اند. انباشت مشکلات ذکرشده ما را به این جمع بندی رسانده که تغییر در شیوه اداره اقتصاد کشور یک الزام است.


رفع مشکلات ساختاری از سوی دولت‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته و شکاف بزرگ میان مورد سطح انتظار مردم و مشکلات بزرگ ساختاری را همواره درآمدهای ناپایدار نفت پر کرده است.


موشکاف:‌ بالاخره ما اون «کسی سخن نمیگوید» گفتناشو باور کنیم یا مشکلاتی که ردیف کرده. هاهاها. اما این شیخ فری مارمولک تر از این حرفاس! دنبال اینه که برجامای بعدی رو به خورد عظما بده. هاهاها. میگه مشکلات از بیرون نیست. عظما! برجامهای بعدیو برو بالا که هوا پسه. هاهاها. و الا این مشکلات رو سرت آوار میشن. هاهاهاها. ایشالا زودتر. هاهاهاها. خدانگهدار


لطفا به اشتراک بگذارید: