موشکاف۲۸مرداد - نگرانی از روز باز شدن پرونده‌ها

موشکاف28 مرداد


موشکاف:‌ سلام! شنیده بودیم رای می خرن اما نشنیده بودیم رای اعتمادم میخرن! هاهاها. این دیگه از نوآوریهای نظام ولایته! هاهاها. جالب اینه که سعید حجاریان  که یکی از تئوریسین هاشونه اینو گفته! هاهاهاها. اما بعد زد و بند شیخ فری و عظما سر کابینه خرچنگ نظام واسه خوب پیش رفتن اوضاع یه همچین چیزایی گفته. هاهاها.


 نمایش جمعه تهران- احمد خاتمی- 27 مرداد: متدینین را نباید تندرو به اینها نگید  افراطی به اینها نگید روز حادثه اینها به کار می آیند این معقول نیست که یک کسی که متدینه لایقه درست کارکرده فقط به خاطر اینکه به کاندیدای رقیب رای داده از کار برکنار بشه. این درست نیست به صراحت این سخن را می گویم. نمیگم برکنار شده یا نشده دارم آینده را می گویم. دوم سفارشی که دارم این که فتنه خط قرمزه. از حامیان فتنه در پست های کلیدی استفاده نکنید. 


موشکاف:‌ هاهاهاها. ببین عجب وحدتی داره نظام! میگه به این جماعت وصول گرا که دنبال وصول پست و مقام هستن نگین افراطی! هاهاهاها. داره میگه تو روز حادثه اینا به کار میان! کدوم حادثه؟! هاهاها. حادثه وقتی حادث بشه بزرگتر از این حرفاس که اینا به کار بیان. هاهاهاها.


سایت حکومتی انتخاب- 27 مرداد: آخوند علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عده‌ای به مردم دروغ می‌گویند شاد باشید هدف این افراد شاد کردن مردم نیست بلکه به دنبال شادی و رفاه خود هستند و در حقیقت مردم را بهانه قرار داده و آن‌ها را به تمسخر می‌گیرند. امروز نیز ما در یک میدان چالش و درگیری ایستاده‌ایم و نباید با دشمن سازش بکنیم. در عرصه اجتماعی از امنیت برخوردار نیستیم زیرا نفوذ دشمن در حال منحرف کردن فرزندان ما است و تفاوتی نمی‌کند که این انحراف از چه نوعی باشد. در عرصه اقتصادی و سیاسی نیز از امنیت مطلوب برخوردار نیستیم، دلیل این مسأله نیز این است که بسیاری از سیاستمداران با نوای سیاست دشمن می‌رقصند


موشکاف:‌ هاهاهاها. با نوای دیم دارام ، دام داریم داداری دادام، هاهاهاها. میگه در عرصة‌ اجتماعی از امنیت برخوردار نیستیم، هاهاها اینم یه جنبة دیگه از روز حادثه. هاهاها. میگه دشمن نظام بچه هامونم زده و برده. هاهاها. دشمن قسم خوردة‌ نظام کیه؟! هاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی ایلنا- 26مرداد: دفتر رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای, اظهارات اخیر کریمی قدوسی و تکرار وارد کردن تهمت جاسوسی به برخی اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و همچنین دروغ در مورد دو تابعیتی بودن عده‌ای از مسئولان دولت را بی‌پایه و از جهات مختلف مایه شرمساری و وهن جایگاه نمایندگی مجلس دانست... اتهامات وارده از سوی ایشان علاوه برآنکه مصداق بارز جرم نشر اکاذیب و انتساب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی است, با توجه به حساسیت موضوعاتی که ایشان مطرح کرده است و نیز با توجه به جنبه بین‌المللی موضوع, می‌تواند مصداق اقدام علیه مصالح و امنیت ملی قلمداد شود... بدیهی است معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری, به طور جدی این موضوع را از طریق مراجع حقوقی و قضایی پیگیری خواهد کرد, حق پیگیرد قانونی ایشان از سوی افراد حقیقی که توسط ایشان مورد اتهام قرار گرفته‌اند, محفوظ خواهد بود


موشکاف:‌ هاهاهاها. عجب نظام شیر تو شیری! ببینین چه بحرانهایی تو نظام هست! همش واسه هم خط و نشون می کشن! هاهاها. بعله! نظام ولایت داره بحرانشاشو ذخیره میکنه، فک می کنه این طوری می تونه روز حادثه رو جلوشو بگیره یا عقب بندازه. هاهاهاها. البته خیال کرده می تونه جلوشو بگیره. پیشنهاد می کنیم عظمی به هشدار احمدی نژاد گوش بده:


احمدی نژاد -27 مرداد: هر روز حسابها دست ملت است و همه ما باید نگران روزی باشیم که ملت پرونده های ما را باز کند و آن روز جایی برای پناه بردن نداشته باشیم.


موشکاف:‌ هاهاهاها. منظورش اینه که از الان به فکر سوراخ موش باشین که روز حادثه سوراخ موشم گیرتون نمیاد. هاهاها. بعله روز حادثه در پیشه! هاهاها. ایشالا به همین زودیا. خدا نگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: