موشکاف۶ شهریور- سبزعلی رضایی گفته باید یأس شکنی کرد .اما کو یأس شکن...

موشکاف ۶ شهریور


موشکاف:  سلام! اوضاع نظام قاراش میشه! یعنی کلا یه چیزیش میشه! هاهاهاها. دیگه حتی سبزعلی رضایی هم اینو فهمیده. هاهاها. سبزعلی که دوباره شده دبیر مجمع باخته های نظام مقاله نوشته و آه و ناله! گریه کنین مسلمونا که گریه تون ثوابه! هاهاها.


پاسدار محسن رضایی – 5 شهریور در شرایطی در کشور قرار داریم که نخبگان، خبرگان، علما و اندیشمندان باید به کمک انقلاب بیایند و از نظر فرهنگی خلأهای فرهنگی را پر کنند، این افراد باید در مقابل هجمه‌ها یأس، تردید و خستگی‌های داخل خلأها را پر کنند... بعضی وقت‌ها دشمن این طور نشان می‌دهد که همه چیز از جمله ارزش‌ها از دست رفته، انقلابیون منهدم شده‌اند...، باید یأس‌شکنی شده، تردیدها زدوده و خستگی‌ها کنار برود».


موشکاف:‌ هاهها. باید یأس شکنی بشه. هاهاها. پس بدو بیا! بشکن بشکنه! ...بشکن! ... من نمیشکنم! بشکن! هاهاها. به نظرتون اینطوری نیروهای وارفتة‌ نظام از تردید درمیان و سرحال میشن؟! هاهاها. نه بابا! کار از کار گذشته. یأس و تردید و خستگیشون بیشتر از این حرفاس! میفهمی؟! خسته ان! خسته. دیگه چی سبزعلی؟


پاسدار محسن رضایی : « دارند چهره انقلاب، هشت سال پرافتخار، وضعیت رهبری، نیروها و ارزش‌های انقلاب را تخریب می‌کنند؛ آن زمان می‌گفتند چماق به دست الان می‌گویند خشونت‌طلب. اکنون در مقابل تخریب‌ها و تحریف‌ها خلأ وجود دارد. آتش به اختیار یعنی باید با این خلأها مبارزه کرد؛ صحنه‌هایی در جبهه خالی است و دشمن دارد می‌آید».


موشکاف:‌ د د دی دی دی! میگه دشمن داره میاد و جبهه خالیه! هاهاهاها. از اون جالب تر! مقر میاد آتیش به اختیارشونم تو زرد از آب دراومده! مثل اینکه خرجشون نم کشیده! دیگه آتیشی در نمیاد. حالا بعد زنگ خطر این شاسکول نظام ببینیم اوضاع و احوال باندا چه جوریاس. اول وصول گرایان. هاهاها.


‌ آفتاب یزد- 5 شهریور سیدمهدی طباطبایی: اصولگرایان پخته و فهمیده کنار رفته اند« اصولگرایانی که با منصب و مقام اصولگرا شدند کار را به دست گرفتند؛ آنها تریبون داشتند اما فهم سیاسی نداشتند. اصولگرایان در تشخیص شرایط و تبیین واقعیات دچار مشکل هستند. امروز از صحبت‌ها‌یی که مطرح می‌شود این موضوع را می‌توان درک کرد. این جامعه روحانیت دیگر جایگاه قبل را ندارد و این افول هم بخاطر اشخاص است».


موشکاف:‌ هاهاها. داره میگه نفهمای بی شعور! تا پست و مقام بهتون بدن میشین اصول گرا! هاهاها. اینا که دیگه اصول گرا نیستن. اینا وصول گران. هاهاها. اومدن یه چیزی وصول کنن. یه پستی، مقامی. هاهاها. این از اوضاع و احوال وصل گرایان نظام. هاهاها. حالا اصلاح طلبای قلابی.


 (شرق – 5 شهریور- مقاله با تحریمی ها همسو نشویم) « اساسا جریان اصلاح‌طلبی در ایران جریانی معیوب و وابسته است و در مجموع اگر عملکردی هم داشته باشد، در راستای تحکیم وضع موجود بوده و دغدغه‌ای برای مطالبات عمیق اجتماعی مردم ازجمله عدالت و آزادی‌های اساسی ندارد. به گفته آنها سران جریان اصلاح‌طلبی، رانده‌شدگان هستند و بنابراین اگر دوباره موقعیتی به دست آورده و به مناصب رسمی بازگردند، تمام تلاش‌شان در درجه اول پرکردن جیب‌های خود و سپس اقوام‌شان است و درنهایت اگر فرصتی یا امکانی داشتند، ناپرهیزی کرده، نکاتی انتقادی بیان می‌کنند».


موشکاف: بعله. این هم اوضاع و احوال این یکی باند. یه عده معیوب از همه جا رونده و وامونده که وقتی به منصبی برسن دنبال جیب خودشون و فک و فامیلن. هاهاها. باند روحانی رم که دیگه اون قدر دستشو رو کردن که نیاز به توضیح نداره. عجب اوضاع و احوالی داره نظام! پس الکی نبود که سبزعلی رضایی میگفت باید یأس شکنی کرد. هاهاها. اما کو یأس شکن. هاهاها. شبتون خوش


لطفا به اشتراک بگذارید: