موشکاف ۷شهریور این نظام شایسته سالاره یا نشاسته سالار؟!

موشکاف ۷ شهریور


موشکاف: دوستان عزیز سلام! شیخ فری کابینه شو جمع کرد رفت سر قبر امامش. منظورم خود قبر امامه ها! یه وقت اشتباه فک نکنین! هاهاهاها. شروع کرد به خالی بندی ول لابه لای خالی بندی ترسش از اوضاع هم می زد بیرون. ملاحظه بفرمایین:‌


حرفهای روحانی بر سر قبر خمینی – 5 شهریور


روحانی گفت: ما امروز امیدوارتر از 4 سال گذشته خود را برای حل مشکلات کشور آماده و با اندوخته تجربه و امید بیشتر و اراده‌ای مستحکم‌تر برای انجام مطالبات مردم مهیا کرده‌ایم.


موشکاف:‌ به این می گن وارونه گویی از مدل بفش که برند خاص شیخ فری رو داره. اگر برای مطالبات مردم آماده بودی که باید حالا تو این 4سال حداقل یه چشمه یی نشون میدادی. تو واقعا امیدواری؟ هاهاهاها. بالاخره تو راس میگی یا این یارو سبزعلی رضایی؟


پاسدار محسن رضایی – ۵ شهریور


در شرایطی در کشور قرار داریم که نخبگان، خبرگان، علما و اندیشمندان باید به کمک انقلاب بیایند و از نظر فرهنگی خلأهای فرهنگی را پر کنند، این افراد باید در مقابل هجمه‌ها یأس، تردید و خستگی‌های داخل خلأها را پر کنند... بعضی وقت‌ها دشمن این طور نشان می‌دهد که همه چیز از جمله ارزش‌ها از دست رفته، انقلابیون منهدم شده‌اند...، باید یأس‌شکنی شده، تردیدها زدوده و خستگی‌ها کنار برود. دارند چهره انقلاب، هشت سال پرافتخار، وضعیت رهبری، نیروها و ارزش‌های انقلاب را تخریب می‌کنند؛ آن زمان می‌گفتند چماق به دست الان می‌گویند خشونت‌طلب. اکنون در مقابل تخریب‌ها و تحریف‌ها خلأ وجود دارد. آتش به اختیار یعنی باید با این خلأها مبارزه کرد؛ صحنه‌هایی در جبهه خالی است و دشمن دارد می‌آید ».


موشکاف:‌ هاهها. حال و روز نظامو باش. یأس و تردید و خستگی. بعد تو این آشفته بازار دنبال نخبه هاس! آخه دروغ گو! تو نمی دونی که چپاولگری تو و امثال تو جایی برای موندن نخبه های تو مملکت باقی نذاشته؟هستن و به صندلی چسبیدن واسه نخبه ها جایی نمیمونه! تازه نخبه هم که باشی اگه ژن خوب نداشته باشی ول معطلی!‌هاهاهاها. ببین رفیقت چی میگه. هاهاها.


صادق  زیبا کلام مهره باند روحانی- 5شهریور


تا وقتی که ما این معضل را رفع نکنیم روند به همین شکل فعلی پیش خواهد رفت که فرزندان و نوه‌ها و ندیده و ... مسئولان آرام آرام به صرف داشتن ژن خوب در سمت‌های اجرایی قرار می‌گیرند


هیچ دلیل اخلاقی و منطقی برای اینکه این افراد بدون داشتن تجربه کافی و بدون توجه به شایسته‌سالاری بیایند و شهردار یا نماینده مجلس و... شوند، آنها اینگونه توجیه می کنند که مثلا پدر ما جنگ رفته است یا جانباز است یا اینکه طی این سال‌ها به کشور خدمت کرده..


افرادی در کشور حضور دارند که نه اصلاحطلب هستند و نه اصولگرا اما ملاحظات اطلاعاتی و امنیتی اجازه ورود به این افراد نمی دهد


در تمامی موارد باید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ارزیابی و نظر خودشان را در خصوص مدیران و مسئولان مطرح کنند که واقعا این عجیب است. مگه در کشورهای دیگه سازمان‌های اطلاعاتی به این مسائل ورود می کنند؟ مثلا سی‌آی‌ای یا ام‌آی سیکس درباره انتخاب مدیران نظر می دهند و دخالت می کنند؟


موشکاف:‌ عجب نظام شایسته سالاری! فقط یه تبصرة وزارت اطلاعات داره و ژن خوب. هاهاهاها. این نظام شایسته سالاره یا نشاسته سالار؟!‌هاهاهاها. عزت زیاد! خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: