موشکاف ۸شهریور- عظما دنبال یه بهونه می گشت که به صحنه بیاد راجع به حوزه ها هشدار بده

موشکاف ۸ شهریور


موشکاف:‌ سلام! ایشالا به مبارکی سال تحصیلی هم که شروع شد. هاهاها. چی؟ هنوز مونده؟! شروع نشده؟! پس این عظما چه غلطی می کرد؟ این چه جلسه ای بود که گذاشت؟‌... آها! سال تحصیلی حوزه بوده. هاهاهاها. آها، پس عظما دنبال یه بهونه می گشت که به صحنه بیاد راجع به حوزه ها هشدار بده. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم- 6 شهریور خامنه ای: مطالبی که گفته شد در این جلسه چه اونهایی که این جا بیان کردند دوستان و نوشته هاشون را من گرفتم که انشالله بعدا شاید بتونم بیشتر تدقیق در اون بکنم چه اون مطالبی که چند نفری از اون برادران عزیز ایستادند و به عنوان اعتراض یا به عنوان درخواست مطرح کردند همه این ها مطالب خوبی بود و برای بنده امیدوار کننده است.


موشکاف:‌ هاهاها. خود گویی و خود خندی، عجب شیخ هنرمندی! هاهاهاها.  اگه امیدوار کننده اس پس چرا حرفاشونو تو تی وی ریش پخش نکردین؟‌هاهاها. هم مطلب گفتن، هم نوشتن، چن نفرم که تو روی عظما ایستادن و اعتراض کردن! هاهاها. عظما رو داشته باش که تو حوزه هم پشمی به عباش نمونده. هاهاها.


تلویزیون رژیم- 6 شهریور ایشان, لازمه پیشنهادات اصلاحی برای حوزه‌های علمیه را «عملی‌بودن» آنها برشمردند و افزودند: برنامه در واقع کشیدنِ راه و جاده به سمت مقصد است, بنابراین باید بر اساس واقعیت‌ها تنظیم, و موانع احتمالی و راه‌حل‌ها در آن گنجانده و پیش‌بینی شود.


موشکاف:‌ میگه پیشنهاد باید عملی باشه، مثل خود عظما که عملیه. هاهاهاها. تازه عظما عملش هم بالاست. همچین دود میگیره که بیا و ببین. هاهاها.  هر نوع پیشنهاد دیگه ممنوعه. پس این ژستی که گرفتی که مطالبشون خوب بود و امیدوار شدی همین بود؟ پس از حوزه ها ترسیدی! خب این پیشنهادهای اصلاحی چیه که این قدر ترسوندتت حالا بنال ببینم واقعا از چی می ترسی؟


تلویزیون رژیم- 6 شهریور اینی که بعضی ها اینجور الغاء کنند, اینجور بنویسند و بگند که خوب انقلاب یک حادثه یی بود تمام شد, برگردیم به زندگی عادی, این خیانت به انقلابه.


موشکاف:‌ د د دی دی دی، پس موضوع بیخ دارتر از این حرفاس! خانه از پای بست ویران است. حتی تو حوزه ها هم عمود خیمة‌ نظامو قبول ندارن. هاهاها. عظما هم از یه حادثة دیگه می ترسه. بعله. هاهاها. البته از قدیم گفتن حادثه خبر نمیکنه اما مثل اینکه عظما رو خبر کرده. هاهاهاها. شب همگی خوش


لطفا به اشتراک بگذارید: