موشکاف ۱۳شهریور - همون تیمی این برجامو نوشته که عظما می گفت بهشون اعتماد داره.

موشکاف 13 شهریور


تحریر:‌رحمت


موشکاف:‌ سلام! تفاوت زلزله تو طبیعت و زلزله تو سیاستو میدونین؟! زلزله تو طبیعت همون موقع خرابی به بار میاره اما خرابیای زلزله تو سیاست بعدا دیده میشه. هاهاها. تو نظام ولایت هم یه زلزلة برجامی اومده که اولش همه شاد و شنگول بودن اما حالا با پس لرزه هاش دارن میلرزن و لبخندشون به گریه تبدیل میشه. هاهاها.


تلویزیون رژیم -11 شهریور    


کمالوندی در واکنش به ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل افزود آژانس بین المللی انرژی اتمی به مواد هسته یی نظارت دارد و پادمان به منظور کنترل مواد هسته یی است.  نیکی هیلی بار دیگر مدعی شده تهران باید اجازه دهد از سایتهای نظامی این کشور بازرسی شود. به گفته کمالوندی پادمان حتی تجهیزات چرخه سوخت را هم کنترل می کند.


موشکاف:‌ باباهه به بچه اش گفت یا اینی که میگمو قبول می کنی یا میری فکراتو میکنی بعد قبول می کنی! هاهاها. حالا نظام ولایت هم تو مرحلة‌ فک کردنه. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم- 11 شهریور    


وزیر خارجه همچنین طرح بولتون سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل برای خروج از برجام را طرح از پیش شکست خورده خواند و گفت: اجرای این طرح باعث انزوای بیشتر آمریکا در عرصه بین الملل خواهد شد.


‌رئیس دستگاه دیپلماسی اظهارات نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل را هم در باره نظارت بیشتر بر برجام نشانه بی اطلاعی وی از متن توافق دانست و گفت برجام کاملا صحیح و روشن است و میزان نظارت هم در آن مشخص است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینو که ظریف یه هفته پیش گفته بود! چی شد که تی وی ریش دوباره قرقره اش کرد؟!‌هاهاها. بیچاره ها توش موندن. پخش حرفای تکراری واسه خالی نموندن عریضه اس. هاهاهاها. تازه میگه برجام کاملا صحیح و روشنه! صحت و دقتش چقدره؟


زیرنویس:‌ کیهان- 12شهریور


«برجام بسیار دقیق نوشته شده» /آقای ظریف! به نفع ما یا آمریکا؟!... آقای ظریف می‌گوید «برجام بسیار دقیق است و در همه زمینه‌ها راهکار دارد»، این در حالی است که مسائل مختلف و نقض عهدهای مکرر آمریکا و زیاده‌خواهی‌هایش نشان می‌دهد بی‌دقتی در مذاکره و نگارش متن برجام از جمله عوامل چنین خسارت‌هایی است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. واقعا چه کاریه؟! چرا اینهمه ریز میشن؟! نظام ولایت و آمریکا نداره که! مهم اینه که دقیق نوشته شده. هاهاهاها. همون تیمی این برجامو نوشته که عظما می گفت بهشون اعتماد داره. هاهاها. تازه خودش تو جریان همه چی هم بوده. هاهاها.


کیهان- 12شهریور


« مذاکره کردید یا دیکته نوشته اید»


«برخلاف اظهارات دیروز آقای ظریف، برجام «بسیار دقیق مذاکره و نوشته» نشده است و با عرض پوزش باید گفت؛ تیم هسته‌ای کشورمان از کارایی و توان لازم برای انجام مذاکرات برخوردار نبوده و نتوانسته است مانع از کلاه‌ گشادی شود که حریف برای برنامه هسته‌ای و اقتصاد ایران اسلامی تدارک دیده و سرمان گذاشته است».


موشکاف:‌ هاهاها! حالا دیکته چن شدن؟ نکنه تجدیدی آوردن که حالا تو شهریور اومدن. هاهاهاها. بعله ظریف نتونسته جلو گشادی کلاهو بگیره! چون کلاهو برای گذاشتن روی عمامة عظما درست کردن هاهاهاها. بعله. اینه اوضاع و احوال نظام تو پس لرزه های برجام. هاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: