موشکاف ۱۴شهریور- عظمای بدبخت! با اون جسم ناقصش. تو حوزه هم تحویلش نمیگیرن.

موشکاف 14 شهریور


موشکاف:‌ سلام! چن روز پیش عظمای طلسم شکسته طلبه هارو جمع کرد که گوششونو بپیچونه و بگه مبادا پاتونو از گلیمتون بیشتر دراز کینین. اما طلبه ها دماغ سوخته اش کردن و حالشو گرفتن. هاهاها. یه چن روزی گذشته و یواش یواش داره معلوم میشه اون پشت مشتا چه خبره. هاهاها. اول حال گیری از عظما رو ببینیم بعد میریم سراغ باقی حرفا.


تلویزیون رژیم- 6 شهریور


مطالبی که گفته شد در این جلسه چه اونهایی که این جا بیان کردند دوستان و نوشته هاشون را من گرفتم که انشالله بعدا شاید بتونم بیشتر تدقیق در اون بکنم چه اون مطالبی که چند نفری از اون برادران عزیز ایستادند و به عنوان اعتراض یا به عنوان درخواست مطرح کردند همه این ها مطالب خوبی بود و برای بنده امیدوار کننده است.


موشکاف:‌ هاهاها. عظما! به چی چی امیدوار شدی؟ اگه امیدوار کننده بود پس چرا تو تی وی ریش پخشش نکردین؟‌هاهاها. هم مطلب گفتن، هم نوشتن، چن نفرم که تو روی عظما ایستادن و اعتراض کردن! هاهاها. عظمای بدبخت! با اون جسم ناقصش. تو حوزه هم تحویلش نمیگیرن. حالا ببینیم واقعا امیدواره یا ناامید. هاهاها.


آخوند حوزوی محمدتقی اکبرنژاد ـ 10شهریور :


یک جریان روشنفکری- مذهبیِ خطرناکِ سکولار دارد در حوزه پا میگیرد. من نمیدانم کِی باید اینها را جدی بگیریم؟ داستان خیلی جدی است. لازمهاش تحول است. تحول را چه کسی باید انجام دهد؟ آقا یک وقتی گفتند تحولخواهی باید از بدنهی خود طلاب شروع شود. یعنی چه؟ کسی این حرف را میزند که از بزرگان ناامید شده. واقعیتش این است که حضرت آقا از بزرگان حوزه که بیایند تحولخواهی کنند ناامید شدند


موشکاف:‌ هاهاها. درست شنیدم؟! گفت سکولار؟! یعنی جدایی دین از دولت؟! هاهاهاها. عظما! با این حساب عمامه ات پس معرکه اس که! حالا طلبه ها هم برانداز شدن. هاهاهاها. بخاطر همین نا امید شدی؟ تو که گفتی امیدوار شدی؟. گندش بالا اومد که. هاهاها.


آخوند حوزوی علی سرلک 12 شهریور


عدم بازنگری در ماموریت های حوزه به معنای تبدیل شدن حوزه به واتیکان دیگری است


اگر حوزه خود را در تحول جدید وبه تعبیر ... رهبری در پیچ تاریخی پیدا نکند از گردونه تحولات حذف می شود.


ماموریت هایی که توسط حوزه و بزرگان و مراجع ترسیم می شود متناسب با شان تاریخ ساز و جایگاه تاثیر گذار حوزه نیست.


موشکاف:‌ هاهاهاها. اشتب زدی که! عظما از این نمی ترسه که حوزه از گردونة‌تحولات حذف شه و کنار بشینه، از این میترسه که حوزه کنار نشینه و تو تحولی به نام براندازی عظما  شرکت کنه. هاهاهاها. تازه اینجوریاس که  جایگاه تاریخ ساز خودشو پیدا می کنه. آخه هر کی عمامه داشته باشه   که آخوند حکومتی نیست. بعضیاشون میخوان سر به تن عظما نباشه  و  دم عظما رو قیچی کنن. دمشون گرم. هاهاها.


آخوند صدیقی 12 شهریور : آخوندی که به بهشت و جهنم مردم کاری نداشته باشد سکولار است.


رهبری فرمودند هنوز دولت اسلامی نداریم و آمریکا هم تلاش خواهد کرد که دولت اسلامی تشکیل نشود، اگر آخوندی بگوید کاری به بهشت و جهنم مردم نداریم یعنی این‌که اسلامی نیست، یعنی معتقد است دین محدود به مسجد و نماز و روزه است.


موشکاف:‌ هاهاها. آخوند سکولار! چه با حال! اونم خیلی  با حال! هاهاها. ممکنه یه آخوند حکومتی مثل شیخ فری پیدا بشه که واسه ادامة حاکمیتش مجبور شه بگه به بهشت و جهنم مردم کاری نداشته باشیم. اما مردم کاملا واضح به آخوندا گفتن باهاتون کار داریم اونم خیلی کار؛و تو این فکرن که آخوندای حکومتی رو جارو کنن. هاهاهاها بله تو این فکرن ایران رو بکنند جهنم عظما و نظامش . هاهاهاها. اوضاع و احوال حوزه تو این شرایط برای عظما شده قوز بالا قوز یعنی این که پایان عظما   جلو چشمشه، ببین عظما دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره. هاهاهاها. فعلاعزت زیاد.


لطفا به اشتراک بگذارید: