موشکاف ۱۷شهریور- ریزش ها از نسل دوم و سوم کلید خورده، نسل چهارمی ها پس دارن چیکار می کنن؟!

موشکاف17 شهریور

موشکاف:‌ سلام! دم دمای پائیزه و فصل برگریزان! هاهاها. جالبه که پائیز طبیعت و پائیز برجام و پائیز نظام همش افتاده رو هم. هاهاها. چون از سر تا پایین نظام دارن ریزش می کنن. هاهاها.

ارگان باند موتلفه (رسالت)- 16 شهریور

انقلابی‌های پشیمان

امروز، خطر عقب‌گرد مسئولین و هضم  شدن ارادی آنها در نظام سرمایه‌داری جهانی، آنقدر بالاست، که طی چند  سال اخیر یکی از پر تعدادترین تأکیدات رهبری نظام، تأکید بر حفظ انقلاب، تداوم انقلاب، ممانعت از حذف امام  و تحریف امام، پرهیز دادن بزرگان از عقب‌گرد و دعوت آنها به اعتماد نکردن به آمریکا و اعتماد  کردن به وعده های نصرت الهی بوده است. امروز که خیل قابل تأملی از مسئولین و رسانه های همسو با دشمن، در تلاش برای خاموش کردن چراغ انقلاب و سوق دادن مردم به سوی سراب فریبنده  غرب اند، به  شناخت اندیشه و مواضع انقلابی امام و رهبر و مبارزه برای تداوم انقلاب،  بیش از همیشه  نیاز داریم

موشکاف:‌ هاهاها. در یک کلام داره میگه نظام ولایت از هضم رابع غرب هم گذشته هاهاهاها. دیگه خودتون میتونین تصور کنین که الان تبدیل به چه تاپاله هایی شدن. هاهاها. اما میگه این تاپاله ها به درد اجاق نظام هم نمی خورن چه برسه به چراغ. هاهاهاها.

روزنامه حکومتی ابتکار- 15 شهریور

انقلاب و فرزندانش

بسیاری از چهره‌های سیاسی همان نسل آرام‌آرام و گاه به تندی از صحنه قدرت حذف شدند. اگر در اوایل انقلاب حذف‌ها در حد «یزدی»، «امیرانتظام»، «بازرگان»، «یدالله و عزت‌الله سحابی» و دیگرانی از این دست خلاصه می‌شد، در دهه دوم و سوم نام‌های دیگری به آن اضافه شدند. «حسینعلی منتظری»، «هاشمی رفسنجانی»، «علی‌اکبر ناطق نوری»، «محمدرضا مهدوی کنی»، «حبیب‌الله عسکراولادی» و در این سال‌های اخیر «رئیس جمهوری اصلاحات» هم به این لیست اضافه شدند. چهره‌هایی که در سال‌هایی نه‌چندان دور هر یک مسئولیتی خطرخیز و سترگ در ساختار اجرایی، تقنینی یا قضایی کشور داشتند

موشکاف:‌ عجب چهره هایی! باید بگم عجب چهره های کریهی! هاهاها. حالا بنال ببینم اینا واسه چی حذف شدن؟!

روزنامه حکومتی ابتکار- 15 شهریور

این حذف‌ها درست در زمانی اتفاق می‌افتد که چهره‌های مورد اشاره سعی می‌کنند با عبرت ازگذشته و بازنگری در مواضع و کنش سیاسی صورت گرفته در ادوار مختلف انقلاب، آن هم در مرز پختگی سیاست‌ورزی، مسیری تازه و راهی جدید را بپمایند.

موشکاف:‌ به این میگن سیاست راهبردی دستمال کاغذی هاهاهاها. در عین حال رشه در جنگ بر سر مال ملت داره. اون باندیا به اینا می گن بریده، اینام به اونا می گن افراطی و می زنن به تیپ هم. البته هردو درست می گن، بریدگی که صفت عام مهره های نظامه ولی این کشمکش نشون دهندة عمق شکاف در نظام ولایته.هاهاها.

روزنامه حکومتی ابتکار- 15 شهریور

مصائب تغییر هویت نسل‌های انقلابیون فعالان سیاسی

 به طور واضح جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام سیاسی طی 40 سال گذشته با ریزش‌های قابل توجهی مواجه شده است. ریزش‌هایی که بدون شک از سوی نسل‌های دوم و سوم کلید زده و اجرایی شد.

موشکاف:‌ هاهاهاها. ریزش ها از نسل دوم و سوم کلید خورده، نسل چهارمی ها پس دارن چیکار می کنن؟! هاهاها. نکنه اونا از بیخ تو راه نظام نیومدن که اصلا بخوان ریزش کنن؟! هاهاهاها. دی ری رام رام دارام رام. و بدین ترتیبه که نظام بیشتر از پیش زمین گیر می شه. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: