موشکاف ۱۸شهریور - حالا ببینیم عاقبت عظما و رابطه با شیطان بزرگ چی شده

موشکاف 18 شهریور


موشکاف:‌ سلام! چن سال پیش که عظما باچشای وق زده بدجوری داشت تو درة بحرانهای اقتصادی کله معلق میزن یه طناب دید مید این یو اس آ فک کرد طناب نجاته. طنابو گرفت و کشید و کشید که از اون سرش قلپی برجام دراومد. هاهاهاها. حالا ببینیم عاقبت عظما و رابطه با شیطان بزرگ چی شده. هاهاهاها. بالاخره اون طنابه طناب نجات بود یا طناب دار؟! هاهاه


‌سایت حکومتی آفتاب نیوز 16 شهریور


رئیس جمهوری آمریکا، همه کشورهای منطقه باید تصمیم بگیرند که چه آینده‌ای را برای فرزندان خود می‌خواهند. آنها باید تصمیم بگیرند آیا آینده تو‌‌أم با خشونت می‌خواهند یا آینده همراه با صلح؟ این کار در عین حال، مستلزم مقابله با رژیم ایران است که از گروههای تروریستی و شبه نظامیان افراطی حمایت می‌کند.


موشکاف:‌ هاهاها. عظما! گرفتی؟! وقتی میگه واسه فرزنداتون چی میخواین منظورش مجتبی نیستا که تو بخوای ولی فقیهش کنی. اونی که به تو بر می گرده برجام 2 و 3 و چهاره.. البته داره دیر می شه  هاهاهاها....


تلویزیون رژیم 16 شهریور


آمریکایی‌ها اکنون به بهانه اجرای برجام، موضوع لزوم تغییر رفتار ایران در منطقه، موضوعات حقوق بشری، لزوم توقف افزایش توان دفاعی و موشکی ایران و بازدید از مراکز نظامی را پیش کشیده اند و می‌گویند این مسایل ، روح برجام و فراتر از مسایل فنی و متن برجام هستند که اگر مطابق درخواست آمریکا عمل نشود، به معنای نقض برجام است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. روح برجام! اینا که روح کل نظامه! اگه سراغ اینا برن و بخوان بازرسی کنن که انگاری روح نظامو از کالبدش بیرون بکشن. هاهاهاهاها. اون وقت جسم ناقص عظما می مونه و یه کالبد بی روح. هاهاها.


خوشرو سفیر رژیم  در سازمان ملل 17 شهریور


باید از نمونه‌های موفق دیپلماسی، همانند برجام بهره گرفت و آنها را در تعاملات بین‌المللی الگو قرار داد. نه اینکه مرتب بر طبل تهدید کوبید و جامعه جهانی را به سخره گرفت و تجربه‌های زیانبار و ناموفق و خشونت بار گذشته را تکرار کرد.


موشکاف:‌ عظما عزا گرفته که دارن نظامشو برجامیزه می کنن، اون وقت این یارو خوشرو میگه بازم بریم سراغ برجام! هاهاها. مگه عظمات نگفته بود که برجام ۲ و ۳ و ۴ و الی غیر ذلک نداریم. هاهاها چون راه به جاهای باریک میبره. هاهاها. نکته عظما بازم به فکر نرمش قهرمانانه افتاده؟...


عراقچی معاون ظریف 17 شهریور


یکی از مهمترین اثرات برجام اصلاح تصویر غلطی بود که رسانه های غربی از ایران ساخته بودند. آن‌ها ایران را کشوری معرفی کرده بودند که عده‌ای در آن انقلاب کرده بودند و افراد تندرو، خشن، ضد حقوق بشر و کسانی که دنبال ساخت بمب اتم هستند و حرف حساب متوجه نمی‌شوند، در آن سرکارند و کاملا غیرعقلایی و غیرمنطقی است. برجام توانست این تصویر غلط را اصلاح کند و متوجه شوند ایران دولتی دارد که حرف منطق می زند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. عراقچی هم رفته تو کار جلوه های ویژه. هی میگه تصویرو درست کرد. هاهاها. پس حالا که می گن نظام جلودار همة تروریستاس چهره و تصویر چی می شه. بالاخره پول چی شد؟‌ حساب بانکی چی شد؟‌ سرمایه گذاری چی شد؟‌هاهاها. بعله. نظام ولایت فک کرد برجام طناب نجاته اما اینطور که به نظر میرسه طناب دار از آب دراومده. هاهاها.


 


 


 

لطفا به اشتراک بگذارید: