موشکاف ۱۹شهریور- حالا وقتشه که خود شیخ فری یم اذعان کنه که برجام کلید نبود، خودش قفل بود

موشکاف 19 شهریور


موشکاف:‌ سلام! دور قبلی که شیخ فری نامزد انتخابات نظام شده بود یه کلیدی واسه خودش رو کرد اما این دور خبری از کلید نبود. هاهاها. میدونین چرا؟! .... اونو روی قفل جا گذاشته بود. هاهاها. هی زور زد! هی زور زد قفلو وا کنه اما قفله وا نشد که نشد. هاهاها. آخرش کلیدش تو قفل شکست و خودش شد جزئی از قفل. هاهاها.


تلویزیون رژیم-17شهریور


رئیس جمهور آمریکا وقتی خیالش از فروش تسلیحات به کویت راحت شد در جمع خبرنگاران ایران را حامی تروریسم و بی‌ثبات کننده خاورمیانه خواند.


ادامه از 02.10 : تیلرسون وزیر خارجه آمریکا هم که برسر برجام با رئیس‌جمهور اختلاف دارد کم‌کم چمدانش را می‌بندد تا احتمالا خانم نیکی‌هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل جانشین او شود. رئیس جمهور ماه آینده تصمیم می‌گیرد که با برجام چه کند. 


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم نمونه یی از نگرانی عظما که از تلویزیونش پخش شده. بعضی دوستان گفتن می خوان یه دستگاه لرزه نگار برای موشکاف تهیه کنن تا لرزه های درونی نظامو ثبت کنه، اما عرض شد خدمتشون که موشکاف نیازی نداره و با یک نگاه ریشترشو تشخیص میده. هاهاهاها.


صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم- 17شهریور


در صورت عقب نشینی آمریکا از برجام و ماندن کشورهای اروپایی، ایران احتمالاً بازهم به آن پایبند خواهد بود. آمریکا تلاش می‌کند فضای تجارت را مسموم کند. آنها بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ را از همکاری با ایران می‌ترسانند. این هراس‌افکنی است. اما در واقعیت آنها چیز زیادی به دست نمی‌آورند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه چیز زیادی به دست نمیارن! آخه یارو! حرف اینه که نمی ذارن تو چیزی به دست بیاری یول خدا! هاهاها. حالا بنال ببینم دخل و خرجت این وسط چیه!


ادامة مقاله بالا


اگر توافق هسته‌ای شکسته شود، ما از نظر اقتصادی با مشکلات مواجه خواهیم شد اما از نظر سیاسی دستاورد خواهیم داشت. ما به جوانان خود خواهیم گفت به غربی‌ها دیگر اعتماد نکنید زیرا ما یک بار این کار را کرده و برای رسیدن به توافق هسته‌ای انعطاف نشان دادیم؛ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایبندی کامل ما به توافق را تایید کرد اما آمریکایی‌ها آن را شکستند


موشکاف:‌ هاهاها. ضررش نقده اما منفعتش توصیه اس یعنی حتی نسیه هم نیست! هاهاهاها. معلومه حسابی سرش خورده به سنگ که اینطوری گیج میزنه. هاهاهاها.


جوکار عضو سابق مجلس ارتجاع- 17 شهریور


برجام عاقبت خوشی نخواهد داشت/ آمریکا به دنبال معرفی ایران به عنوان ناقض برجام است. شاید تصور غرب این بود که از برجام الگویی برای سایر مسائل ایجاد کند و در سایر موارد هم ورود کند در حالی که مذاکرات ما فقط منحصر به مسائل هسته ای بود و لاغیر، البته برخی جریانات در داخل کشور نیز برجام 2 و 3 را هم مطرح می‌کردند در حالی که در همین برجام هسته ای هم مانده ایم.


موشکاف: هاهاهاها هم برجامشون ناخوشه! علت ناخوشی احوالات کل نظامه. هاهاها. تازه مقر میاد که مثل حیوان نجیب توش موندن. حالا وقتشه که خود شیخ فری یم اذعان کنه که برجام کلید نبود، خودش قفل بود هاهاها. اوباما رفت، آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هاهاها.


لطفا به اشتراک بگذارید: