موشکاف ۲۰شهریور- حالا دیگه تو نظام ولایت ریزش عادی شده. اوضاع از همه طرف خرابه.

موشکاف 20 شهریور


موشکاف:‌ سلام و صد سلام به دوستان خودم. دیروز داشتم تو جمعه بازار نظام یه گشتی می زدم. هاهاهاها. درسته که دیروز یکشنبه بود اما اینترنته دیگه! جمعه و یکشنبه نداره!! یه سرچ می زنی همه اش میاد!‌هاهاها. حالا ببینین تایر به سرهای نظام چیا گفتن! هاهاهاها.


موحدی کرمانی ـ نمایش جمعه تهران 17 شهریور


من دلسوزانه و مخلصانه و ارادتمندانه به همه این عزیزانی که مراسم تحلیف داشتند قسم خوردند توصیه میکنم بر خودتون رحم کنید اگر به قسم عمل نکنید شما منافق خواهید بود و در قیامت در زمره منافقین محشور خواهید شد


رئیس جمهور محترم که قسم خورده چه چیزهایی رو در قسم منظور داشته ؟


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینکه میگه دلسوزانه راس میگه. چون واقعا دلش برا خودش و عظماش و اون چه در انتظاراشونه،‌می سوزه. به همین دلیله که مرتب به شیخ فری هشدار می دن که وقتی گند می زنی عاقبتش فقط عبای خودتو نمی گیره، همة نظامو میگیره. برا همینه که بهش حمله می کنن هاهاها.


آخوند ایمانی ـ نمایش جمعه شیراز 17 شهریور


گروهی به دنبال بزک کردن چهره آمریکا از شیطان به فرشته هستند. هرگز نباید گذشته و امروز آمریکا را فراموش کرد هرچند که نمی دانم چرا گروهی به دنبال نشان دادن چهره ای دیگر از آمریکا به مردم هستند.


موشکاف: حالا ببینین تب حمله به شیخ فری چقدرداغ که آخوند احمد خاتمی صبرنمی کنه نوبتش بشه و همزمان با آخوند موحدی این طوری میگه:


آخوند احمد خاتمی 17 شهریور: مدعی‌ ارادت به نظام و رهبری هستند اما از فتنه‌گر تبری نمی جویند


کسانی که با نظام و ولایت‌ هستند هرگز دروغ نمی‌گویند و از دشمن تبری می‌جویند.کسی که می‌گوید ارادتمند نظام و رهبری است و از فتنه‌گر بدش نیاید، دروغگویی بیش نیست.


موشکاف:‌ هاهاهاها. بله تب حمله به شیخ فری خیلی بالا گرفته معلوم نیست این همه دم از وحدت که می زد چی شد. هاهاها. تو مشهد خود علم الهدی کمه، برا قبل از نمایشم آخوند میارن:


آخوند سعدی قبل از خطبه های نمایش جمعه مشهد 17 شهریور:


سامری ها نقششون اینه مقابل جریان ولایت و تریبون امامت جامعه اسلامی مفسر میشوند دکترین میدهند نظریه میدهند شما ببینید همون شعارها داره تکرار میشه اگر سامری این امت میگفت لاقتال و لاجهاد امروز تو جامعه اسلامی میگند دوره انقلابیگری تمام شده لاجهاد لاقتال آیا این خیانت به آرمان جریان ولایت نیست؟ آیا این تبدیل نعمت الهی به کفر نیست؟ ...


موشکاف:‌ هاهاهاها. این وسط فقط مشخص نکرد خود سامری و گوساله اش کیه؟! هاهاها. البته تو طویلة‌ نظام گوساله زیاده. بگذریم. حالا دیگه تو نظام ولایت ریزش عادی شده. اوضاع از همه طرف خرابه. بیخود نبود که خود عظما هم از خیانت به نظام دم میزد. دم آخری، همه شون شدن سامری. هاهاهاها.


 


 


 


 


 


لطفا به اشتراک بگذارید: