موشکاف 2۱شهریور - یکی آب قند بیاره این برجام ذلیل مرده رو حال بیاره.

موشکاف 21 شهریور


موشکاف: سلام دوستان! یه زمانی به برجام میگفتن «فتح‌الفتوح»،«آفتاب تابان»،  «بزرگترین پیروزی در تاریخ دیپلوماسی» نظام، هاهاها، اما کار به جایی رسید که این یارو صالحی میگه این برجام هیچی که نداشته باشه فایده اش اینه که به نسل بعدی می گیم ما این غلطو کردیم شما ها نکنین! هاهاها. امروزم میخوایم راجع به همین غلط اضافة‌ نظام صحبت کنیم. هاهاهاها.


محمد جواد لاریجانی- 19 شهریور


کلام: آمریکا ایران را به‌سمت کدام «وضعیت قرمز» می‌برد؟/ برجام بدون آمریکا یعنی تمام!


باید به خانم موگرینی و اروپا قاطعانه بگوییم اگر قرار باشد که توافقنامه ایران(برجام) با ۱+۵ به ۱+۴ تنازل پیدا کند، برای ما قابل قبول نیست و دیگر برای ما برجامی وجود ندارد.


در حال حاضر نقض و یا عدم نقض برجام چندان موضوعیت ندارد؛ این سوال انحرافی است. سوال این است که آیا تحریم‌های ما مجدداً قابل اعمال است یا خیر؟ باید بگویم: بله قابل اعمال است بدون اینکه حتی بتوانیم مسئله نقض برجام را علَم کنیم... نکته دوم که باید بر آن تاکید کنم، «خط قرمز» است. خط قرمز برای ما پایبندی طرف‌های مذاکره‌کننده به برجام نیست بلکه خط قرمز ما یک «وضعیت قرمز» است.


موشکاف:‌ هاهاهاها. ۴ به علاوة‌یک. هاهاها. اما زد به قلب مسئله. گفت این ننه من غریبم بازیای نقض برجامو بذارین در کوزه آبشو بخورین. موضوع اصلی تحریمه؟! هاهاهاها. تازه بعله اش میگه البته با اجازة‌ عظما. هاهاها. بعدش میگه خط قرمز! حالا بنال ببینیم خط قرمزت چیه.


محمد جواد لاریجانی- 19 شهریور


 اما آن وضعیت قرمز چیست؟ وضعیت قرمز این‌است که غرب تحریم‌های خود را ... عمدتا و «عملاً» و «به‌طور مؤثر» داشته باشد و در عین حال ادعا کند که برجام برقرار است و نقض نشده اما تمام محدودیت‌ها و نظارت‌های ایران در موضوع هسته‌ای به همان شدت باقی باشد. این حالت قرمز است... به نظر من برجام "مرده است" و آثار حیات چندانی ندارد


موشکاف:‌ هاهاهاها. یکی آب قند بیاره این برجام ذلیل مرده رو حال بیاره. هاهاها. بعله وضعیت نظام قرمزه مثل لبو اما تلخه مثل زهرمار. هاهاها.


فریدون عباسی رئیس پیشین انرژی اتمی رژیم


روزنامه حکومتی شرق 19 شهریور


کلام: برجام مجازاتی است که برای مجرم نوشتند. در برجام تقریبا برای ما هم شلاق، هم تبعید و هم زندان نوشته شده است و هم خسارت مالی باید بدهیم. شما دارید یک چیزی را به صورت حقیقت جلوه می‌دهید که این کذب است. شما دارید همه چیز را خوب به مردم نشان می‌دهید، بله می‌خواهید آرامش باشد که توسعه دهید. تئوری شما این است.


... می‌خواهند بگویند که همه چیز خوب است و برویم با امریکا رابطه برقرار کنیم، برویم با غرب بسازیم. کشور را با این وضعیت تسلیم می‌کنند.


موشکالف:‌ شلاق و تبعید و زندان و خسارت مالی باهم. هاهاها. نوش جونتون. اون موقعی که جیک جیک مستون لوزان و ژنو بود فکر زمستونتون نبود؟! هاهاها.


خبرگزاری حکومتی آریا- 19 فروردین


عباس اسدی کارشناس روابط بین الملل: نباید فراموش کنیم منافع اروپا و آمریکا به یکدیگر گره خورده است. اتحادیه اروپا و آمریکا دارای نقاط مشترک هستند و از حکومت ایران ناراضی و هر بار موضوعات غیر برجامی مانند نقض حقوق بشر و بحث موشکی را مطرح می‌کنند لذا نباید به اروپا دل بست که به نفع ایران کار می‌کند.


موشکاف:‌ بعله نظام ولایت داره تو باطلاق برجام شنای قوباغه میره بلکه غریق نجاتی پیدا شه. غافل که دوره زمونة غریق نجاتی به نام اوباما تموم شده. هاهاها. دوره زمونة‌ پاییز پر چالش برجامه. بعله. هاهاها. تا فردا.


لطفا به اشتراک بگذارید: