موشکاف ۲۶شهریور- با این هم ریزش و بریدگی تو مهره های نظام مگه حالی به عظما می مونه! نه والا!

موشکاف ۲۶ شهریور


موشکاف:‌ سلام! این روزا عظما خون دل می خوره و خون گریه می کنه! هاهاها. این حرف موشکاف نیست، حرف پشمک نظامه تو جمعه بازار این هفته هاهاهاها.


‌خب ببین مقام معظم رهبری دلش خونه.


موشکاف:‌ بعله معلومه. با این هم ریزش و بریدگی تو مهره های نظام مگه حالی به عظما می مونه! نه والا! احوالی به عظما می مونه؟! نه بلا! هاهاهاها.


علم الهدی در نمایش جمعه 24 شهریور


مگر ممکنه یک مجمعی که نقش مشورتی برای رهبر نظام داره و مشکلات نظام رو باید ببیند تشخیص مصلحت بدهد که از نخبگان انتخاب شده سیاسی هستند, مگر ممکنه اینها واقعا انقلابی نباشند, مقام رهبری تاکید کنند به انقلابی بودن اینها


موشکاف:‌ هاهاها. مجمع بازیافت نظامو میگه. همون تشخیص مصلحت که این روزا عظما همة مهره های وامونده و جاموندة نظامو ریخته توش. هاهاهاها. اونم به شکل فله ای. حالا خر بیار مجمعی بار کن. خب حالا چی شده که خامنه ای این قدر دلواپس اینا شده؟ چندتا علت داره؟


علم الهدی در نمایش جمعه 24 شهریور


این دو علت میتونه داشته باشه.


یک علتش اینکه فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به نخبگان سیاسی تنها مجمع نبود, بلکه تاکید ایشون خطاب به تبار نخبگان سیاسی کشور بود, چون اخیرا متاسفانه در نخبگان سیاسی ما بعضی افرادی که به چشم هم میاین,اینها اصلا تفکر انقلابی شون عوض شده, یکجوردیگه فکر میکنند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه نخبگان سیاسی نظام جمیعاً شدن پخمگان سیاسی! هاهاهاها. یعنی مشکل فقط تو بازیافتیا نیس، مشکل اینه که سیاسیون نظام گله یی زیر سرشون بلند شده و  دیگه پشت بز گله که عظما باشه حرکت نمی کنن. هاهاهاها. حالا دیگه این گوسفندان واسه خودشون بزی شدن و خط خودشونو میرن. هاهاهاها.


بعضی از نخبگان سیاسی و متاسفانه بعضی از مسئولین حرفهایی میزنند که دوره انقلاب گذشت. انقلاب فقط مال سال 57 بود.انقلاب فقط مال زمان امام بود.اینجوری حرف میزنند. چهره زندگی اونها روش معیشتی و معاشرتی شون از نظر تجملات از نظر رفاه طلبی اونهم در بستر این نظام در بستر این انقلاب در کنار خون شهدا در یک شکلی است که به هیچ وجه با انقلاب هماهنگی ندارد, نه فکر انقلابی دارند نه عمل انقلابی دارند. حتی بعضی موقع انقلابیون جوانان حزب اللهی جان برکف انقلابی رو بعنوان یک تندرو منافقین معرفی میکنند.فکرشون اینقدر منحط شده,... ‌خب ببین مقام معظم رهبری دلش خونه.


موشکاف:‌ هاهاهاهاها. اینم از دل خون عظما! هاهاهاها. گریه کنین بسیجیا که گریه تون ثوابه. ... عظمای بیچاره دلش خونه و هم کبابه .... کار نظام تمومه و اوضا خیلی خرابه هاهاهاهاها.


رحیم پور ازغدی- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی- 25 شهریور


برخی از مسئولان بیشتر از اینکه دغدغه مسائل فرهنگی و دینی را داشته باشند دغدغه جیب و حقوق‌شان را دارند... در گذشته ما آخوندهایی را داشتیم که مارکسیست بودند و الان نیز تعدادی از افراد مانند مشروطه اسلام را لیبرالیزه می‌کنند و می‌گویند باید احتیاطا 6 دهه فاطمیه داشته باشیم


موشکاف:‌ نگفتم اوضا خرابه. بعله. کفگیر نظام خورده به ته دیگ و ته دیگ نظام هم سوخته. هاهاهاها. به قول عظما نخبگانش هم هوایی شدن. یعنی دیگه کسی دور و ور عظما نیست. هاهاهاها. دیگه کسی تو اتوبان ولایت نیست، همه رفتن تو خط تجریش ولنجک که پول و پله بزنن به جیبشون. هاهاهاها. با این اوضاع و احوال عظما چاره ای جر خون دل خوردن هم داره؟!‌نه والا!‌هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: