موشکاف ۲۷شهریور - ترس عظما از کابوس اکتبر

موشکاف 27 شهریور


موشکاف:‌ سلام! به نظرتون این روزا و با اوضاع و احوالی که برجام داره عظما خوابش می بره؟ من که چشمم آب نمیخوره. نیگا نکنین به به دود و دمای دیروزش، اونا مث سوت زدن ترسو تو تاریکی بود.  بله خوابش نمی بره تازه اگه خوابش ببره میره تو کابوس، کابوس چی؟ همونی که رسانه هاشو پر کرده. هاهاهاها.


سایت حکومتی شبکه خبر 25 شهریور: وعده ترامپ برای تعیین تکلیف آمریکا با برجام


رئیس جمهوری آمریکا: دست کم روح این توافق به شدت نقض شده است و این یک توافق منصفانه نبود و نمی بایست صورت می گرفت و طی چند هفته آینده، در ماه اکتبر، شاهد برخورد ما با آن خواهید بود


موشکاف: بعله! وقتی میگم کابوس اکتبر یعنی همین! هاهاها. یه مدل از این کابوس اینه که کلا برجام منتفی بشه و آمریکا از برجام بکشه بیرون. هاهاها. یه مدل دیگه اش اینه که آقا اصلا برجامو وللش و بخاطر نقض حقوق بشر و دخالت تو کشورای منطقه اون قدر تحریمش کنن که خودش با پای خودش بیاد پای برجام ۲ و ۳ و الی غیر ذلک. هاهاها.


سایت حکومتی عصر ایران ۲۵ شهریور


وزیر امور خارجه آمریکا: سیاست دولت ترامپ حمایت از تغییر مسالمت آمیز رژیم در ایران است


سایت حکومتی مشرق 25 شهریور: بلاهایی که امریکا برسر برجام خواهد آورد


اظهارات امریکایی‌ها عملاً فرصت‌های اقتصادی ایران در پسابرجام را به شدت کاهش داده است،حسن روحانی بارها مشت خود را در داخل و خارج از کشور باز کرده که شدیداً نیازمند سرمایه خارجی است و گویی ترامپ هم این موضوع را خوب فهمیده است و یکسره با اظهارات تهدیدآمیز تبلیغاتی ریسک همکاری و سرمایه‌گذاری در ایران را افزایش می‌دهد،


موشکاف:‌ هاهاها. منظورش از اینکه میگه مشتشو واکرده اینه که دست گدایی دراز کرده. دیدین دیروز تو فرودگاه چی گفت که خبرگزاریا به مسخره نوشتن روحانی آمریکا را به شام دعوت کرد. به آمریکا گفت بیاین سر سفره یعنی همون خوان یغما. هاهاهاها. اما مثل اینکه طرف حساباش دستشو خوندن و دیگه زمان اوباما جان گذشته.ببین روزنامه های حکومتی چی نوشتتتتتن هاهاهاها.


روزنامه حکومتی وطن امروز 25 شهریور


در حوزه منازعه راهبردی ایران و آمریکا بویژه مسأله برجام، تحولات مهم و پرشتابی در حال وقوع است


دولت آمریکا به‌طور واضح در مسیر یک تجدیدنظر راهبردی قرار دارد که هدف آن افزایش شدید فشار بر ایران است. اعلام احتمالی عدم پایبندی ایران در 25 مهر به کنگره، اجرای قانون جدید تحریم‌ها با عنوان «مهار دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها» (کاتسا) و تشدید فشار بر ایران در حوزه بازرسی‌ها و در نهایت تجمیع ابزارها برای متوقف کردن ایران در منطقه، بخش‌‌های اصلی مسیر جدید فشار است.


موشکاف:‌ د د دی دی دی! پس نظام اون همه لبخند ظریف و لطیف و ریش نیم بندشو الکی خرج کرده بود؟! هاهاهاهاها. بعله. اینه کابوس عظما که خوابو از چشماش ربوده. هاهاهاها. اینه که باعث شد خامنه شیخ فری رو با وعدة‌ دعوت به سفره راهی نیویورک کنه. به نظر میان وقت یه نرمش قهرمانانة دیگه رسیده،‌ البته این بار نرمشش باید با یه تعظیم اساسی همراه باشه. ببینیم چی میشه. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: