موشکاف ۳مهر - بخاطر همین برجام بی فرجامه که صدای ریزش تو نظام ولایت گوش فلکو کر کرده.

موشکاف 3 مهر


موشکاف:‌ این روزا تو نظام ولایت سر و صدا زیاده! صدای چی؟ صدای افتادن و سقوط یا به عبارتی همون ریزش!‌ ریزش نیروهای نظامو میگم. هاهاهاها. حالا باید به دو تا سوال جواب داد. اول اینکه اینا واسه چی میریزن. دوم اینکه نظام ولایت واسه پوشوندن این صدا چیکار میکنه. هاهاهاها. و اما علت ریزش.


سایت حکومتی مشرق نیوز -۳۱ شهریور


پاسدار مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی رژیم گفت:


٤٣ روز دیگر که قانون کاتسا اجرایی شود خواهیم دانست موضع واقعی دولت آقای روحانی در این باره چیست.


شرطی سازی محیط داخلی ایران مهم‌ترین نقطه طمع دشمن است. منصفانه است بگوییم دولت آقای روحانی تاکنون در ظاهر، درباره نفی مذاکره مجدد و ترک برجام درصورت خروج امریکا از آن صریح بوده اما خبرهای پس پرده این مقدار اطمینان بخش نیست. مضحک است توافقی که با اوباما بسته شد و ناکام ماند، با فردی چون ترامپ تجدید شود.


موشکاف:‌ هاهاهاها. از تجدید شدن می ترسن. هاهاهاها. یارو! کار از تجدید گذشته! برجامتون رفوزه شده. هاهاهاها. شمارش معکوس سقوط هم شروع شده. البته سقوط بسیجیا قبل از صفر شدن شمارش معکوس یعنی از همین حالا شروع شده. هاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی فارس - اول مهر: مثلث برجام بی‌فرجام!


برجام، این به‌اصطلاح مهم‌ترین د‌‌ستاورد‌‌ د‌‌ولت تد‌‌بیر و امید‌‌ این روزها د‌‌ر وضعیت ناامید‌‌انه و متزلزلی به سر می‌برد‌‌


آنچه مشخص است د‌‌شمن 3 سناریوی «امتد‌‌اد‌‌»، «التهاب» و «بسند‌‌گی» برجامی را با شد‌‌ت و قد‌‌رت د‌‌نبال می‌کند‌‌ و این عزم آنها ناشی از رفتارشناسی و شناخت اید‌‌ئولوژی فکری بانیان برجام است


موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. بخاطر همین برجام بی فرجامه که صدای ریزش تو نظام ولایت گوش فلکو کر کرده. هاهاها. حالا تاکتیک نظام ولایت واسه شنیده نشدن این صدا جالبه! تولید یه سر و صدای دیگه! چطوری؟‌ اینطوری:‌


تصویر پرتاب موشک


مجری رژیم:‌ موشک خرمشهر به دست متخصصان وزارت دفاع طراحی و تولید شده 2000 کیلومتر برد دارد. نکته مهم در طراحی این موشک این است که می تواند بجای یک کلاهک چند کلاهک جنگی حمل کند. دقت بالا در اصابت از دیگر ویژگیهای این موشک است.


موشکاف:‌ بعله. بجای یه کلاهک چن تا کلاهک داره تا کلاه بذاره سر بسیجیا! اول اینکه یه دود و دمی می کنه که مثلا بی خیال برجامن! دوم اینکه بسیجیا رو خر میکنه که موشک ساخته و زورش زیاده هاهاها. راستی تا یادم نرفته، این نقطه فرود موشکه کجا بود! میگفتن نقطه میزنه!‌ پس چرا نقطه یی که زود معلوم نشد کجا بوده هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.




 


 


لطفا به اشتراک بگذارید: