موشکاف ۴مهر - نظام ولایت افتاده تو یه سردرگمی و گیجی که بیا و ببین!

موشکاف ۴ مهر


موشکاف: سلام! نظام ولایت افتاده تو یه سردرگمی و گیجی که بیا و ببین! به قول این جوونا حالا سرشون به پاشون پنالتی می زنه!‌هاهاهاها. مثلا بعد وراجی شیخ فری  تو سازمان ملل همه گفتن به به! اما همین که عظما فک زد گفتن این چه مزخرفاتی بود شیخ فری گفت. چرا مثل عظما نگفت. هاهاها.


روزنامة رسالت ـ 2مهر


اگر یک سؤال کلیدی مطرح شود و آن، اینکه دستاورد پنجمین سفر به نیویورک چه بود؟ در دو جمله زیر که توسط رئیس جمهور و وزیر خارجه بیان شده، خلاصه می شود؛ روحانی، رئیس جمهور: «مذاکره با آمریکا اتلاف وقت است»! ظریف، وزیر امور خارجه: «مذاکره با آمریکا فایده ندارد»!


موشکاف:‌ داره از حسن کلید ساز سوال کلیدی می پرسه. هاهاهاها. بعله. خود شیخ فری هم مثل سگ پشیمونه که چرا خودش رفت نیویورک. هاهاها. اگه می دونست اینطوری سکه یه پولش می کنن  این ظریف بدبختو میفرستاد. هاهاهاها. حالا داستانای بعدی.



موضعگیری ترامپ تلویزیون رژیم – 2 مهر


ترجمه افکت ترامپ از ابتدای کلیپ:


 


9ترامپ هم امروز صبح در توییتی با همان ادبیات همیشگی ضد ایرانی اش نوشت:


ایران، یک موشک بالستیک را به‌طور آزمایشی پرتاب کرد که بردش به اسراییل می‌رسد. این توافقی نیست که ما باید داشته باشیم.


01.33 افکت: وزیر خارجه انگلیس هم خواستار متوقف شدن آزمایشهای موشکی ایران شد.


موشکاف:‌ هاهاها. این هم پیامدهای بعدیش. عظما خواست با موشک بازیاش بسیجیا رو سر گرم کنه اما از اون ور حالشو گرفتن. آروم آروم 5 به علاوة ۱ داره میشه ۴ به علاوة ۱. بعدش هم ۳ به علاوة ۱ و به قول عظما الی غیرو ذلک. هاهاها.


ظریف در مصاحبه با سی ان ان گفت در صورت خروج آمریکا از برجام، ایران هم ضمن رفتار متقابل و بازگشت با سرعت بیشتر به برنامه هسته یی قبل از توافق محدودیت هایی را هم که داوطلبانه پذیرفته دیگر نخواهد پذیرفت


موشکاف:‌ هاهاهاها. میخواد بیفته دنبال کیک زردایی که تحویل داده! هاهاها بله؟‌ کیک زرد بهش نمیدن! هاهاهاها. خب آبیشو بدن! قرمزشو بدن. بنفششو بدن هاهاهاها. یه قلم چکش هم بدن که بیفته به جون بتون قلب رآکتور اراک. هاهاهاها. اما بالاخره این تحریما چی میشه؟‌


روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران- 3 مهر


واقعیت این است که اگر امریکا علناً از برجام خروج کند و کاری از جلسات پس از آن نیز برنیاید، سرنوشت برجام به شورای امنیت ارجاع داده می‌شود، شورای امنیت باید - به علت خروج امریکا - طی قطعنامه جدیدی اعلام کند که نباید هیچ‌گونه تحریمی علیه ایران اعمال شود. ایالات متحده یکی از کشورهای دارنده حق وتو در شورای امنیت است. اگر امریکا این تصمیم شورا را وتو کند، یعنی هم از برجام خروج کرده، هم دیواره تحریم‌ها باقی است و هم توانسته است هزینه و امتیازات هنگفتی را بر ایران تحمیل کند... مضاف بر این اگر ایران به شرایط قبل از توافق بازگردد و فعالیت‌های هسته‌ای خود را با سرعت بیشتر پی بگیرد با اعمال فشار دوچندان امریکا به جامعه جهانی برای رویارویی با ایران منتهی خواهد شد.


موشکاف:‌  هاهاهاها. به این میگن توافق برد برد! هاهاهاها. اونا اتمی نظام ولایتو بردن، ظریف و شیخ فری هم تحریما رو بردن واسه خودشون! هاهاهاها. عظما! تو چی بردی؟!‌هاهاهاها. جام زهرو؟! هاهاهاها. جام زهرای بعدی رم میبری یا نه؟! یا میخوای تحریمای بیشتر ببری؟!‌ هاهاها. زیر دود و دم موشک چه غلطی میخوای بکنی؟! هاهاها. مقر بیا!‌هاهاهاها. آخه این موشک پرونیا دود استتار کارای بعدی عظماس. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: