موشکاف ۵مهر - وضعیت نظام ولایت مثل نشستن رو اره اس! نه راه پس دارن! نه راه پیش!

موشکاف ۵ مهر


تحریر:‌ رحمت


موشکاف:‌ سلام! یه بوهایی میاد! از یه طرف بوی دماغ سوختگی شیخ فری و عظما که هم اتمیشون به فنا رفته و هم دستشون واسه از آرشیو بیرون کشیدن فیلم یه موشک پرونی قدیمی رو شده و از طرف دیگه بوی آشیه که واسه نظام ولایت پختن که البته خود نظام هم خیلی خوب حس کرده. هاهاها.


تلویزیون رژیم 3مهر


صحبت هایی که در روزهای گذشته در نیویورک از زبان مقامات آمریکایی و اروپایی رد و بدل شد، نشان از احتمال پخت و پزی جدید دارد که شاید در روزهای آینده بوی آن بیشتر به مشام برسد. اما گذشته از این موضوع، حدود 2 ماه پیش کنگره آمریکا قانونی را با اکثریت آراء تصویب کرد که از آن بعنوان مادر تحریم ها یا قانون کاتسا یاد شده است.


احتمالا هفته آینده  هفته پر سر صدایی برای برجام باشد  صداهای که بعد از هسته ای با چاشنی فشارهای دیگر


موشکاف: هاهاها. پخت و پز جدید! فک کنم این آشی که دارن می پزن یه وجب روغن روش باشه. هاهاها. آخه مادر تحریم ها آشو پخته! اونم چه  آشی! نمک فلفل و چاشنیش هم تحریمای موشکی و حقوق بشر و خلاصه تحریمای بیشتره. عظما! بفرما آش! هاهاهاها.


سایت حکومتی بی باک ۲ مهر


حال این سوال مطرح است با وجود چنین تاریخی از بدعهدی ها و اتلاف هزینه های زیاد از سوی دولت های جمهوری اسلامی، چرا این روند اصلاح نمی شود و حتی کسانی چون ظریف و روحانی که در دوره های مختلف طعم این شکست ها را چشیده اند، مجددا بازی ارتباط با آمریکا و حل مسائل از طریق واشنگتن را پیگیری می کنند؟


موشکاف:‌ پ نه پ! انتظار داشتی حل مسائل رو از طریق دورقوز آباد پیگیری کنه؟! هاهاها. البته این عملکرد شیخ فری و ظریف مصداق بارز این حرفه که آدم کار اشتباهو دو بار نمی کنه، قشنگ هف هش ده بار انجام میده تا کامل جا بیفته. هاهاهاها. اما اصل قضیه! مشکل اینه که هیچ غلط دیگه ای نمیتونن بکنن. هاهاهاها. h


سایت حکومتی مشرق ۳ مهر


کدام حسن روحانی،روحانی اصلی است؟


مواضع روحانی به فاصله سه ماه دگرگون شده و از انتقاد به فعالیت های موشکی به حمایت صد درصدی از فعالیت های دفاعی کشور رسیده است.


سوالی که باید به آن پاسخ داد این است که حسن روحانی اصیل کدام است؟ روحانی با صحبت‌های ضد موشکی و ضدسپاه یا روحانی با مواضع منطقی، درست، هوشمندانه و با خرد؟


موشکاف:‌ به نظرم زیر ریششو نگاه کنن و برچسبش رو استعلام کنن ببینن کدومش اصله! هاهاها. البته از نظر بندة‌موشکاف جفتش اصله. اون زمان که رای بخواد ضد سپاه ور ور می کنه که ۴ نفرو بیاره پا صندوقا! اون زمان که عظما رو بخواد کاسه لیسی سپاهو می کنه. خب حالا چرا می گم جفتش اصله؟! چون آخونده دیگه. اصل آخوندی اینه: حرف بر اساس منافع روز. هاهاهاها.


آخوند احمد خاتمی  ۳مهر


 آن عده ای که پس از برجام تیترهای آمریکاپسند در رسانه هایشان می زدند و به دنبال بزک کردن سیمای آمریکا بودند، امروز مردانه خطای خود را بپذیرند.


مدت هاست که آمریکا هم روح برجام و هم جسم برجام را زیرپا گذاشته و دیگر خبری از آنچه به عنوان برجام امضا شد، نیست.


موشکاف:‌ هاهاهاها. خرچنگ نظام! خون کثیف خودتو از این کثیف تر نکن! یعنی اگه تیترا رو عوض کنن مشکلت حل میشه؟! هاهاهاها. اصل حرفو بگو ! بالاخره نظام از برجام بکشه بیرون یا دود و دم میکنی که اون پشت مشتا خر خودتونو برونین! هاهاها.  بعله، وضعیت نظام ولایت مثل نشستن رو اره اس! نه راه پس دارن! نه راه پیش! هاهاها. تا ببینیم عظما میخواد چیکار کنه! فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: