موشکاف۷مهر کارناوال نعش درمانی نظام تو تهران و مشهد و اصفهان و نجف آباد اجرا شد.

موشکاف ۷ مهر


موشکاف:‌ سلام! کارناوال نعش درمانی نظام تو تهران و مشهد و اصفهان و نجف آباد اجرا شد. اونم چه کارناوالی! تی وی ریش هم که سرش درد میکنه واسه پوشش دادن به این کارناوال ها!‌هاهاها. ببینیم نعش درمانی واسه کدوم زخم نظامه! هاههاها.


خامنه‌ای ـ تلویزیون رژیم 5مهر 96


«ببینید چه غوغایی در کشور راه افتاده در کشور... و نیاز جامعه به این جور شهادت...» 04.09


موشکاف:‌ چه غوغایی! هاهاها! ایشالا این غوغا واسه مجتبی خامنه ای! ایشالا این غوغا واسه برادران لاریجانی! ایشالا این غوغا واسه آقازاده هایی که دستشون تو کار غارت و چپاوله! ایشالا این غوغا واسه خبرگان نظام! هاهاهاها. راستی! چرا این مهره های نظام نمیرن سوریه که یه غوغایی هم واسه نعش اونا ایجاد بشه؟! البته با بزن و بکوب! هاهاهاها.


خبرگزاری نیروی تروریستی قدس – 5 مهر


پاسدار جعفری در برنامه تقدیر از خانواده کشته شدگان جنگ در سوریه:  جنگ و دفاعی که در سوریه درحال وقوع است برای حفظ حکومت بشار اسد نیست بلکه این جنگ پیروزی و شکست مقاومت و انقلاب اسلامی را بدنبال خواهد داشت. جنگ‌های که امروز در سوریه، یمن و عراق درحال وقوع است ادامه جنگ جبهه حق و باطل است که37 سال پیش در ایران آغاز شد و اکنون ادامه آن در سرتاسر منطقه مشاهده می‌شود.


موشکاف:‌ هاهاهاها! جعفری! عظمات گفته این مرگ و میری که افتاده تو پاسدارا عطیة الهیه. چرا تو نمیری سوریه سهمیه ات رو از این عطیة الهی بگیری؟ ها؟! هاهاها. تو مسیرت دست این مجتبی خامنه ای رم بگیر اونم بیاد عطیه الهی بگیره. هاهاهاها. ایشالا همه تون باهم عطیه بگیرین خیال مردم راحت شه. هاهاها. اما مثل اینکه شیخ فری و علی لاریجانی جاخالی دادن!‌هاهاها.


سایت حکومتی رجا نیوز- 5 مهر


تاسف بار تر آن بود که «هیات دولت» هم همزمان با تشییع پیکر شهید حججی تشکیل جلسه داده و نه تنها رییس جمهور در این مراسم شرکت نکرده بلکه سایر وزرا و اعضای هیات دولت نیز به جای همراهی با مردم و حضور در این مراسم تاریخی، در جلسه هیات دولت بوده اند... چند صد متر آن طرف، «نمایندگان مجلس» که نزدیک به نیمی از سال را در تعطیلات به سر می برند، حاضر  نشدند جلسه امروزشان را با چند ساعت تاخیر شروع کنند تا در بین مردم باشند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. مثل اینکه اینا مثل سگ شامه شون تیزه! هاهاهاها. البته فقط شامه شون نیست شیخ فری تو نیویورک یه چیزایی هم دیده! بعله! هاهاها. میدونن این نعش درمانی ها واسه نظام آخر و عاقبت نداره! هاهاها. و الا خودشون این کاره ان! تو کشت و کشتار کم نمیارن. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – 5 مهر


سردار سلیمانی گریزی هم به شبهه افکنی ها در باره دفاع مقدس زد و گفت برخی افراد با اغراض سیاسی شبهاتی مطرح می کنند که اصلا جای پرداختن نداره.


موشکاف:‌ هاهاهاها! حالا زور نظام به بسیج نیرو واسه سوریه نمی رسه که هیچ! اون ۸ سال جنگش هم زیر علامت سواله!‌هاهاها.. بعله. نظام ولایت واسه بسیجی های وارفته و پاسدارای فرو رفته در کار اقتصادی به این نعش درمانی نیاز داره.هاهاهاها. البته بحرانای نظام بزرگتر از این حرفاس. مثل اینه که بخوای سرطانو با آسپرین درمان کنی! هاهاهاها. اما از هر چه بگذریم ایشالا از این غوغاها واسه نعش خود عظما! اونم با بزن و بکوب.  هاهاهاها. عزت زیاد. خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: