موشکاف۱۱مهر - عظما از پاره شدن برجام توسط آمریکا در هراسه

موشکاف 11 مهر


موشکاف:‌ سلام و صد سلام به همة دوستان موشکاف و موشکافی! قبل اینکه شیخ فری و این یارو ظریف برن نیویورک همش میگفتن برجاممون گله هر کی نخوره خله! هاهاهاها. پامنبری های عظما هیزم بیار معرکه بودن که اگه عظما خواست آتیش بزنه منقلش خاموش نباشه. هاهاها. اما وقتی شیخ فری وظریف دست از پا درازتر برگشتن و نتونستن برجامو جوشکاری کنن حالا هر دو باند دلواپس شدن. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی ابتکار- 10 مهر


کلام: ظریف در مصاحبه با آسوشیتدپرس، امکان مذاکره مجدد برجام را یک افسانه خواند و گفت:این که برخی سعی دارند با حقایق بازی کنند و راه‌های جایگزین ایجاد کنند مرا نگران می‌کند. درباره مذاکرات مجدد درباره برجام نیز گفت:


مذاکرات مجدد درباره این توافق، ناممکن است. این کار سبب خواهد شد صندوق همه مشکلات باز شود. درواقع، دور جدید مذاکرات ما را در باتلاق جدیدی فرو می‌برد که هیچ‌کس نمی تواند از آن خارج شود.


موشکاف:‌ میگه نگرانه! هاهاها. چه ناممکن ها که تو نظام ولایت فقیه ممکن شده!‌هاهاهاها. مثل خمینی ملعون که میگفت تا خشت آخر خونه های تهران می جنگه اما جام زهرو سر کشید. هاهاها. تازه عظما که انگشت کویچیکة خمینی هم نمیشه. هاهاهاها. اما این قسمتش که نظام ولایت تو باتلاق مرگباری قرار داره رو درست گفته. هاهاهاها.


‌می دونید آمریکایی ها نقض زیاد داشتند در حوزة برجام، بعضی وقتها این نقضها توجیه هم شد. بعضی وقتها گفته شد این نقضها نقض فاحش نبوده. الان که بحث زندگی یا مرگ برجام مطرحه یه مقدار شفاف تر  باید صحبت بشه که اگه آمریکایی ها اون تحریمها را تعلیق نکنند به معنی خروج آمریکایی ها هستش. ما یک سری تحریمهای آمریکایی داریم که مشکل اصلی ما همین تحریما هستش. اگه آمریکا از برجام بخواد خارج بشه ظاهرا آن گزینه سیستم ماشه را هم عملیاتی خواهد کرد در سازمان ملل. یعنی اون تحریمای سازمان ملل هم براساس مکانیزم ماشه بر خواهد گشت.


موشکاف:‌ هاهاهاها. نارحت نباش! تا ظریفو داری غم نداری! میره ریش گرو میذاره و چن تا لبخند همه چی درست میشه. هاهاها. فوق فوقش میشه 4 به علاوة ۱. هاهاهاها. همچین بد هم نیستا! ... مثلا من موشکاف نمی دونم که همه چی تو برجام گروی آمریکاس و دارم دلداریشون میدم. هاهاهاها. حالا ببینیم حرفش چیه.


اون کشورهای اروپایی هم همینطور اعلام نارضایی خواهند کرد منتهی آنها هم در نهایت ذیل هدایت آمریکا هستند. 08.25 : مشکل ما هم همین است مشکل ما الان این است که شرکت های خصوصی اروپایی بیشتر به حرف آمریکا مجبورند گوش کنند.


موشکاف:‌ هاهاهاها. عظما! منقلت آماده اس؟! کم کم دارن پاره می کننا! البته همراه برجام نظام ولایت هم پاره میشه هاهاهاها. میتونی هم برجامو و هم نظام ولایته باهم دیگه بندازی تو آتیش. خوب میسوزه ها! هاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی آنا – 9 مهر


کار ویژه کنگره آمریکا برای بی خاصیت کردن برجام/ پیشبینی هایی که دور از واقعیت نیست


دولت یازدهم همه تخم مرغ های خود را در سبد آمریکا نهاد و آنرا کدخدا نامید اما اینک با کارشکنی‌های متعدد این کشور، رو به سوی اروپا و چین و روسیه آورده است. این درحالی است که دیروز سفیر آلمان در واشنگتن از همراهی این کشور با آمریکا سخن گفته است. به نظر می رسد در این صورت یک ماراتن بزرگ دیپلماتیک نیز شکل گرفته است که اگر اروپا نیز به سمت آمریکا سوق یابد دیگر بایستی همه چیز را از دست رفته تلقی کرد


موشکاف:‌ هاهاهاها. بدبختای بیچاره! همة‌تخم مرغاشون بر باد رفت. حالا نه تنها مرغشون تخم نمیکنه گاوشون هم هر روز میزاد. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی وطن امروز-10 مهر


روزهای ناامیدی... در این ساعات ناامیدی البته ظریف گفته است در صورت اعلام عدم پایبندی ایران به برجام و خروج آمریکا از توافق هسته‌ای‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ایران گزینه‌‌‌هایی روی میز دارد...


موشکاف:‌ هاهاهاها. در این ساعات ناامیدی شاید بتونه با اون تخم مرغای شکسته که گذاشته تو سبد کدخدا یه خاگینه ای! املتی! چیزی درست کنه و به عنوان گزینه بذاره رو میز. هاهاها. فقط ظریف! بپا پوس تخم مرغا نره زیر پات لیز بخوری تو باتلاق که دیگه راه پس و پیش نداری. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: