موشکاف ۱۴مهر - این روزا نظام ولایت دخیل بسته به اروپا که یه جورایی برجامشو حفظ کنه!

موشکاف 14 مهر


موشکاف:‌ سلام! این روزا نظام ولایت دخیل بسته به اروپا که یه جورایی برجامشو حفظ کنه!‌هاهاهاها. تازه مدعی شده که این وسط آمریکا خودش داره منزوی میشه! هاهاهاها. چه چیزا! چه حرفا! آدم شاخ در میاره!‌هاهاها. تیتر روزنامه هاش هم جالبه. این یکیو ببینین:‌


روزنامة حکومتی ایران – 13 مهر


‌ «حمایت قاطع اروپا از برجام».


موشکاف:‌ هاهاهاها. قاطعیت اروپا. اینو داشته باشین حالا تیتر این یکی.


روزنامة حکومتی تجارت 13 مهر


«اروپا پشت برجام، آمریکا در انزوا»


موشکاف:‌ هاهاهاها. حالا به نظرتون این برجامی که به قول این یارو اروپا پشتشه به نفع نظامه یا میخوان با پنبه سر ببرن؟ هاهاهاها. نوبتی هم باشه نوبت کیهان شربتمداره که جواب بده. هاهاهاها. بنال ببینم چی میگی.


کیهان خامنه ای- 13 مهر ( یادداشت روز- محاسبات یک  دیوانه)


آمریکا با سیاستی که در پیش گرفته می‌کوشد اروپا را به عنوان اهرم و ابزاری برای اعمال فشار به ایران به کار گیرد. سفرای تروئیکای اروپایی در آمریکا رسماً اعلام کرده‌اند در صورت عدم خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای، کشورهای اروپایی برای اعمال فشار بر ایران در موضوعاتی همچون توان موشکی و مسائل منطقه‌ای با واشنگتن همکاری بیشتری خواهند کرد.


موشکاف:‌ هاهاهاها. پس این برجامی که اروپایی ها پشتشن این مدلیه. یعنی موشکای نظامم بایر بره پیش اتمیش. هاهاهاها. این وسط تی وی ریش سور زد و گفت برجام زخمی. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم -13 مهر


باوجود تاکید دوباره دبیرکل سازمان ملل بر لزوم حفظ برجام و پایبندی همه طرفها به این دستاورد هسته یی نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل می گوید ما در آمریکا فقط براساس منافع ملی خود تصمیم خواهیم گرفت. منابع آگاه گفتند رئیس جمهور آمریکا قصد دارد بزودی با اعلام عدم پایبندی به برجام کار تجدید آنرا به زمین کنگره بیندازد که در این صورت سرنوشت برجام پیچیده تر خواهد شد. برخی محافل و رسانه های آمریکایی بر این باورند که ترامپ می خواهد با تحویل یک برجام زخمی به کنگره و حفظ ظاهر آن عملا تحریمها علیه ایران را  تشدید کند. در همین حال سفرای اتحادیة اروپایی در آمریکا و مقامات سابق دولت اوباما در تلاش برای حفظ برجام به سناتورهای آمریکایی گفته اند که اتحادیه اروپا هرکاری برای حفظ این توافق چند جانبه خواهد کرد و واشینگتن نیز نباید از آن خارج شود.


موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم یه استراتژی قدیمیه. میگن تو جنگ یه زخمی علاوه بر خودش سه تا از نیروهای طرف مقابل رو هم به خودش مشغول میکنه. حالا داستان برجام زخمیه. هاهاهاها. برین مداوای این زخمی با این حال وخیم. ببینین نوش دارویی یافت میشه یا نه.  هاهاهاها. حالا آخرش چی میشه؟


سایت حکومتی رجا نیوز- 12 مهر


«اگر کنگره تصمیم بگیرد که توقف موقت تحریم‌ها علیه ایران ادامه پیدا کند مسیر جدیدی به روی آمریکا باز می‌شود و آن هم افزایش فشارها به ایران برای انجام مذاکره مجدد است».


موشکاف:  بعله. نظام ولایت میخواد با سیلی شکاف انداختن بین اروپا و آمریکا صورت خودشو سرخ کنه اما کار از این کارا گذشته. بخوان نخوان تو باطلاق برجامن. عظمای فلک زده اون روزی که زهرو خورد باید فکر اینا رو می کرد! حالا نه نوش دارویی هست و نه راه بازگشت. هاهاهاها. عزت زیاد. خدانگهدار.


لطفا به اشتراک بگذارید: